Fusk ? elle ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
lolbj2.png


http://img106.imageshack.us/img106/3188/lolyb0.png
som ni kan se så har jag 42 inkommande... och de där är på speed på .net...

Och han började skicka 1 attack sen fler hela tiden direkt efter varandra...

de jag undrar är hur kan han skicka några/flera av attackerna från olika byar till olika byar på samma sekund ? och då ska han peta in hur mkt trupper han vill skicka och sånt.. HUR ????


och alla 42 attackerna kom inom 7-8 sekunder när första hadde anlät...
när första attacken kom så laddade datorn och sen direkt så hadde alla attacker kommit fram och jag misste 5 byar.... han förlorade ialfall 2,5 off byar på varje av mina byar =)

hadde 12 byar och han ungefär 30 ... :(


Ta inte bort eller lås tråden ! är mkt intreserad av att få veta hur han lyckades med de här...

NÅgon som vet ?? ?!?!??!?!
 

DeletedUser

Guest
TW stats

Läs på sidan "TW stats" attack planner. Han har gjort allt enl regelboken. En duktig spelare:) Tråkigt för dej bara.:(
 

DeletedUser

Guest
Läs på sidan "TW stats" attack planner. Han har gjort allt enl regelboken. En duktig spelare:) Tråkigt för dej bara.:(

Jaha ska väll göra de ;)

Haha jag kom ju rankad 4 på att ha dödat mest trupper i försvaret så jag var hel nöjd ^^

Opponents defeated
As attacker As defender Total
Rank Name Defeated
1 tompa 1,04 Mio.
2 jagoarul 541.844
3 Emokri 528.749
4 urrskogen 486.864
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vilken speed var det??

.net speed som håller på nu.... har fortfarande en by Kvar xD

de är top stammen som attackerade mej hela tiden... hadde 12 byar och den stammen som attackerade mej hadde ungefär 100 - 150 byar... och ingen av dom lyckades ta nån av mina byar... tills den här personen kom.. då försvan alla mina byar "Nästan" :( haha men de va kul att slakta adels :D
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Misstänker du att han använder någon form av script för att skicka attackerna så lägg in en tickett på .net om det.

http://www.tribalwars.net/ticket_login.php

Men för att rent praktiskt skicka flera attacker på kort tid så öppnar man bara flera fönster och sen bara växlar mellan dem. Sedan för att veta när man ska skicka kan man använda någon av alla de attackplanerarna som finns tillgängligt på flera olika sidor.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
okej tack alex... jag kan ju rapportera ialfall så kan ju dom titta...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp