Fundering/Onödig tråd.

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Är det bara jag som känner att det knappt går att adla med tåg? Inte med tanke på sniprisken, utan att adlarna är så förbaskat LATA på 12 byar har jag bara kunnat tåga 5 av dem utan lojmiss.

Bara jag som känner så?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Alltså de inte alltid man får byarna med 4 adlar ibland händer det att varje adel sänker 20 det är helt klart olika.
 

DeletedUser

Guest
300ms är för mycket 150 kanske skulle vara något ...
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har samma upplevelse och känsla. 4 adlar är gambling, bör vara 5 i ett tåg, för att säkeställa att man får byn.
 

DeletedUser

Guest
Eller ändra standard inställningen så den sänker 25 varje gång.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Är det så att den drar ned 20-35 och att oddsen är lika för alla däremellan?
För är ingen värld tidigare jag faktiskt tänkt på att adlarna drar ned såpass lite att 4 adlar så pass sällan räcker. Satt och tänkte på det innan Fjotor skrev, nu har jag inte riktigt haft samma otur som honom men har ju hänt mer än en gång såhär långt in i spelet i alla fall...
 

DeletedUser

Guest
När jag skulle IA en av Teh Gows byar när jag var med i Elight (Ja, internadel är Elights nationalsport) så märkte jag att när jag skickade iväg adeln med liten eskort mot en by med vägg men utan trupper så gick lojaliteten extremt lite ner. Det tog mig totalt sex anfall med adel innan byn var min. Ok, det berodde lite tidsfördröjning förstås.

(Tack för byn Henke, om du mot all förmodan läser detta)
 

DeletedUser

Guest
Har aldrig haft den oturen,4 adel har räckt gott och väl :)
 

DeletedUser

Guest
Har också haft den känslan på sistone, både på hp och v23. Det är nästan så man börjar undra om det är någon skillnad i världarnas settings med lojalitetssänkning? Eller har jag bara haft sådan otrolig otur på sistone?
 
Topp