Fullt Krig / Nyregistrering på världar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hört talas om Katapulter, dom fungerar precis som du beskriver att du vill ha dom i princip ;)

Nej det gör dom inte dom kan alldrig ta bort en by helt och hållet kära äppelätande sjusovare.
Tycker iden är förfärlig faktisk, ogillar alla ideer som säger ta bort byar från kartan eller superbyar, ogillar till och med de vanliga bonusbyarna även om jag tolererar dem ^^

DeletedUser

Guest
Skulle väl vara roligare om man gav dessa byarna till nån liten stam när rank 1-stammen är nära att stänga världen. Då blir det kanske lite kamp igen :)

DeletedUser

Guest
och sedan när rank 1 stammen har rensat sönder alla 3 byarna så tar jag de och nämner mig själv till vinnare av tribalwars XD

DeletedUser

Guest
Skulle varit nice om Keyser Gaffel och Steph sätt och ägde typ 30 såna byar var och resten av världen krigade mot dom:D hunta Commenty

DeletedUser

Guest
Men nej. Tänk dig, när stammarna får sådär 300 mille poäng, då har dom ca 15000 offbyar, hur lätt som helst att ta dom där deffade byarna.

Och är dom deffade med miljardtals deff, är det omöjligt överhuvudtaget att ta dom, så då blir det helt onödigt. Som alla andra sagt, detta är redan ett komplett spel :)

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Nej det gör dom inte dom kan alldrig ta bort en by helt och hållet kära äppelätande sjusovare.
Tycker iden är förfärlig faktisk, ogillar alla ideer som säger ta bort byar från kartan eller superbyar, ogillar till och med de vanliga bonusbyarna även om jag tolererar dem ^^

Då skulle ju flera stamar bara ha off trupper för att göra så att dom är bäst genom att förstöra byarna tills dom inte finns

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp