FTW! vs Simp + övriga

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
För att försöka få igång den här kyrkogården så kan det vara bra med en ny tråd :)

Nu kan folk snacka om det här.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
IzY. som skulle varit mitt nya mål blev barbar för några dar sedan :( R.I.P. eftersom jag nu inte får adla de byarna för de spankar de mi:eek:g
 

DeletedUser

Guest
Efter en längre tid av barbarfrosseri, införde vi IAP med alla gråbyar på hela servern.
Vi förbjöd våra medlemmar att antasta dessa försvarslösa offer, dock var dem ganska duktiga på att snipa våra adlar.

Istället skulle Simp få lite mer uppmärksamhet, & vips..så gav nya spelare upp & mer barbs till oss.. :(

Side 1:
Tribes: FTW!
Players:

Side 2:
Tribes: Simp
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 312
Sida 2: 8
Skillnad: 304

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

tetle

New Member
Reaktionspoäng
0
förlorade 400k på nån vecka :( hela min front försvann... nu gick den längre in på mitt område :confused:
 

DeletedUser

Guest
Stats, FTW! mot resten av top 10 stammarna :D

Side 1:
Tribes: FTW!
Players:

Side 2:
Tribes: Simp SB OK .:TL:. ASOJ T P T P KOE nms F B WES
Players:

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 5,584
Sida 2: 4,372
Skillnad: 1,212

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,976
Sida 2: 189
Skillnad: 1,787

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 51,640,286
Sida 2: 30,162,492
Skillnad: 21,477,794

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17,998,269
Sida 2: 1,790,836
Skillnad: 16,207,433

chart
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jo Luso har börjat göra lite motstånd igen... kommer med ojämna mellanrum... Lite spännande faktiskt. Vet aldrig om adlarna överlever eller ej:)
Kram
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ja det vill jag lova... nu hände det ju något. Så du håller fortfarande på?
Kram
 

DeletedUser

Guest
om du menar den gamla spelarn Reme så nä, det är wallarn som tagit över nu och spelat de senaste 3-4 månaderna :p
 

DeletedUser

Guest
Vill tacka min "gode" vän bananen för han stora hjälp med att bygga på min OB-rank^^ Han gör så gott han kan, tror jag, jag tackar och tar emot ;) Fortsätt på detta viset... Vi har haft lite kontroverser tidigare men nu räcker det, som sagt now we talking :)
 

DeletedUser

Guest
Vill tacka min "gode" vän bananen för han stora hjälp med att bygga på min OB-rank^^ Han gör så gott han kan, tror jag, jag tackar och tar emot ;) Fortsätt på detta viset... Vi har haft lite kontroverser tidigare men nu räcker det, som sagt now we talking :)

Bananen är? :)
 
Topp