Framtiden?

DeletedUser

Guest
tifff.png






Vad tror du händer i framtiden på V15?
 

DeletedUser

Guest
=ost= wins everything.:( Just give up and delete your accounts now :(
 
Reaktionspoäng
0
Hannah Montana kommer ta över världen för att sedan bestämma sig för att sluta "sjunga" o bli bilmekaniker på coop i kållered:) Disney kommer läggas ner då Peter Pan tror att han kan flyga men de e bara en sorts "grönsaker" som gör att han tror de. Efter de kommer osten smälta o flaskorna bli Pant!(ade), men panten gick inte för osten hade fastnat så eggeh kom! 8-------D - - - - - ,:,,),



The End
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tror att V15 kommer få en urangruva och tillslut kunna bomba värld 14 etc :p
 

DeletedUser

Guest
Jag vet, inte tror, att det kommer bli många krig. Endel stora, endel mindre och en massa döda trupper i alla väderstreck...
 

DeletedUser

Guest
Jag vet, inte tror, att det kommer bli många krig. Endel stora, endel mindre och en massa döda trupper i alla väderstreck...

det var ju en bra sak att chansa på ^_^ TW är ju ett krigsspel eller hur :thinking: skulle vara kul att se en hel värld bli en ända stor stam familj, det därimot skulle vara något att se :D
 
Reaktionspoäng
0
jag tror admins kommer ha en hand med i slutet - dem har då jävla många fingrar med i cookiejaren i början iaf o förstörelse för andra - så varför inte se till att hjälpa vinnarna i slutet.
 
Topp