Frågor som kräves svar!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Facepalm-qvist

New Member
Reaktionspoäng
0
1. Lås inte denna tråd, jag vill lätta på mitt hjärta och dela med mig av mina argument...

§ Steph skrev att hon hade starka bevis för regelbrott hos vissa konton. Även så blir de unbannade, varför?
§ Om de nu blir unbannade trots de starka bevisen, varför flytta på alla bb? Eftersom dom inte blir permbannade så borde dom väl vara oskyldiga?
§ Alla andra drabbas också, det är inte spec kul att behöva vänta i 40h på trupper som kommer tillbaka för att vissa har gjort felaktiga regelbrott.
§ De spelare som hamnade i barbarbältet men som inte har gjort något regelbrott drabbas också.
§ De blev bannade efter ca 1 månad i ca 6h pga av detta, de har haft detta övertag i ca 1 månad nu. Nu blir det rättvist och "fair play". Det känns väldigt konstigt, det känns mera som om att det är helt acceptabelt att göra en massa bb och sedan försvara sig på olika sätt så att man endast blir bannad i ca 6h. Sedan så krävdes det ju en hel månad att göra detta så det kanske vore något... att skaffa sig en grym start med massa bb nästa värld.

Tack för att Gaffel & co tog sig tid att läsa detta och jag hoppas att ni kan stå upp för vad ni har skrivit och inte stoppa huvudet i säcken och låsa tråden. Ni ser mina frågor och då så vill jag gärna ha svar på dom.

//FQ
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Tycker jag gjorde mig ganska klar förut. Nagot kommer ske, men det skall tittas upp lite till. Varför inte mycket har blivit gjort innan detta kan dels bero pa perioden vi var inne i. Jultider och alla har inte samma tillgänglighet som nu.

Drabbas oskylidga? Absolut, ni som har barbarer i de fält där vi flyttar dem blir drabbade, far ni extra restider, ja det far ni tyvärr. Vilka som är skyldiga för det är de som roade sig med att fuska.

Laser traden igen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp