Fråge och bullshit grejer i värld 13 haha

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Verkar som många vill fråga saker på trådar och skriva saker som inte ens rör ämnet som det ska handla om haha.
Så här kan alla skriva frågor m.m som rör spelare eller stamar i värld 13 så vi kan samla allt i samma ämne haha
och om ni har tur kanske spelaren som frågan gäller om kanske svarar.
Men hur som helst gör det lätt för han som är ansvarig för forumet ! bullshit och frågor här och kladda inte ner dom andra trådarna håll oss till en ner kladdnings tråd den här tack på förhand ^^
 

DeletedUser

Guest
Många skriver stammar de tror kommer gå långt i "Stammar v13!" tråden, men ingen av dem ligger i k54.

Vad tror ni kommer hända med den kontinenten i dess framtid?:sneaky:

:thinking:
 

DeletedUser

Guest
bra frågan men många har ju folk där med från dom stammarna som skrivs om.
Sen några stammar som finns där kan nog även dom ge bra tryck och mottstånd.

men frågan var riktigt bra måste jag säga.
 

DeletedUser

Guest
Tssss

pumpa skit i va de andra säger :D kör ditt eget race skit i vad "prosen" säger dom kommer få en chock kan jag tänka mig för det kommer nog inte gå som dem vill :p
 

DeletedUser

Guest
Heehe, Des Tomtes här. Ja vi kommer nog trycka imot de flesta stammarna i K54. Alla våra spelare ligger i K54
 

DeletedUser

Guest
Det känns som om grejerna som kan dyka upp här, går att ta i PM - IG eller har jag fel:thinking:?
 

DeletedUser

Guest
japp det går nog det med :p men vem vet kanske den här tråden gör så dom andra trådarna blir fria från övriga grejer vet ej bara en vild chansning :p it is up to you big boss ^^
 

DeletedUser

Guest
Sry guys men sånt här går att ta via PM i forumet eller IG;)

Tråd låst*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp