Fråga till Admin

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

KJHIB

Member
Reaktionspoäng
0
Hej,

Finns det ngn chans att det görs en värld framöver som ser ut ungefär såhär:

Speed: 1-1.5
Spelare: Max 1000
Efter 1 månad försvinner alla byar som blir adlade.
...Tills en stam/spelare vunnit.

Ngn chans på ett liknande upplägg i framtiden?

/fullrulle
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte riktigt. Ska alla byar försvinna, alltså servern startar om? Eller försvinner alla utom en?
 

DeletedUser

Guest
Du vill alltså he en helt ny sorts värld med bara 1000 pers? Har det inte kommit väldigt många sånna här tips om nya spelvärldar? Iaf tycker jag att det är en dålig idé.
 

DeletedUser

Guest
I och försig rolig idé att man inte längre tar över byar utan förstör dem:) eller det var så du menade?
 

DeletedUser

Guest
Man ska alltså satsa på att få max poäng på en by. Hur gör man det eftersom man kan inte ha fullt i allt. oavsätt om man har full Farm. Btw vissa har över 10kp by och vissa under men de är endå maxad på olika sätt. Så vad är det ända sättet att få maximalt med poäng på en by?
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Man ska alltså satsa på att få max poäng på en by. Hur gör man det eftersom man kan inte ha fullt i allt. oavsätt om man har full Farm. Btw vissa har över 10kp by och vissa under men de är endå maxad på olika sätt. Så vad är det ända sättet att få maximalt med poäng på en by?

Dra upp alla byggnader till max och skit i trupper
 

DeletedUser

Guest
Om jag förstått det rätt så ska den fungera som en helt vanlig värld i en månad, så då gäller det att adla så mkt man kan för att ha så många byar som möjligt

Sen när den månaden har passerat s¨kan man inte adla andras byar utan de försvinner helt ist, och så blir det verkligen last man/woman standing efter det :)
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte... Ifall byarna försvinner hur kan man vinna då?
 

DeletedUser

Guest
Last man standing. Sök på det.

Du tar en by = den byn är borta (byn du skickar från ärfortfarande kvar ju...)

Tills slut blir det bara en by kvar (eller 0)
 

DeletedUser

Guest
Dra upp alla byggnader till max och skit i trupper

Så det e trupperna som tar plats? Om svaret är ja så får jag tacka för min off nota.

EDIT: Förslaget värkar galet ju :) Så om man först är 100 spelare och då startar man med en by ju. Man ska inte få gå in igen dirr efter att man blivit adlad?
Om det e så så kommer alltså kanske efter först månaden bara finnas 50 byar kvar och sen blir det färre och färre. Problemet blir säkert att man kommer ligga på deff skit länge och hoppas att nån annan tar kål på byarna de första månaderna. Sen efter ett tag så lirar man. Eftersom skulle man lirat i början så kommer ju sit namn vara efterlyst och då kanske man losar. Men förslaget värkar ju riktigt coolt :D Blir dock lite surt när man losar. Skulle kanske vara lite snababre. Mer speed så det går undan btw kul om man losar på dirr så får man vänta skit länge om man inte komemr in. För rundan tar säkert 10 månader Ir så å i början ligger ju alal lika och då kan man ju plocka den bästa.

För byarna blir väll nollade? Eller blir man av med alla förutom den bästa Ir den sämsta byn? Om det blir nollning kommer det bli skumt i slutet ju :) Då kommer man ju kanske lira 24/7 off och döda allt. Aja det låter ju galet :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kommer dock bli väldigt tråkigt när det bara finns ett par byar i varje kontinent som ligger många timmar ifrån varandra
 

KJHIB

Member
Reaktionspoäng
0
Om jag förstått det rätt så ska den fungera som en helt vanlig värld i en månad, så då gäller det att adla så mkt man kan för att ha så många byar som möjligt

Sen när den månaden har passerat s¨kan man inte adla andras byar utan de försvinner helt ist, och så blir det verkligen last man/woman standing efter det :)

Tack, det finns iaf ngn som verkar förstå vad jag menar. Och som svar på ditt senare inlägg: Världen skulle kunna öka i tempo succesivt...Börja på 1 och sluta på kanske 3-3,5.
 

DeletedUser

Guest
ja vistja.. Detta förslag har ju legat uppe förut? Men trupperna borde bli snabbare för varje månad som går så blir det inte lika stort besvär dock borde kartanbli större oxo :) Har ju oxo vart att man kryper världen senare men det blir lite tokit ju.. Fast man kan väll göra nåra test och se hur det blir...

Nytt inlägg...
Om man tar en barian by då. Slumpas det vilken by som man får ha kvar? För det går ju inte köra med en by som man inte kan använda adel.
Så om detta last man/woman standing ska hålla så ska inte nån barian by finnas.. Hoppas jag stavade rätt
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp