Forumet buggar, är spegelvänt

DeletedUser

Guest
Det är inget fel på forumet? Det är ni som gör fel... :sneaky:
 

DeletedUser

Guest

Det här har jag inte lyckats återskapa, har det rättat till sig?


Det här däremot, det har jag letat lösningar på i väldigt många timmar nu - och hittar ingen egentligen. Det är något knas i något med översättningarna för det fungerar om man väljer engelska som språk istället för svenska (längst ner på sidan).

Jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta kolla efter det här eftersom det finns en plan att byta till en annan plattform för forumet men jag ska se om någon nere på Innogames i tyskland kanske kan innan jag ger upp...
 

DeletedUser

Guest
Kommer ihåg att jag skrivit till supporten om detta problem tidigare och då löste det sig efter ett par dagar. Kommer dock inte ihåg från vilket konto eller vad det var.

Kan försöka leta upp det?
 

DeletedUser

Guest
Det skulle vara jättebra - vi hade samma problem med länkar inne på profiler för några månader sedan och jag lyckades då lösa det. Men hur bra mitt minne än är så kommer jag banne mig inte ihåg ett dugg av lösningen mer än att jag tryckte på Revert någonstans, men jag kan varken googla fram det eller hitta upp länken till hur man gjorde...
 

DeletedUser

Guest
Jag tror fortfarande iPhone är roten till all ondska gällande detta!
 

DeletedUser

Guest
Det här har jag inte lyckats återskapa, har det rättat till sig?



Det här däremot, det har jag letat lösningar på i väldigt många timmar nu - och hittar ingen egentligen. Det är något knas i något med översättningarna för det fungerar om man väljer engelska som språk istället för svenska (längst ner på sidan).

Jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta kolla efter det här eftersom det finns en plan att byta till en annan plattform för forumet men jag ska se om någon nere på Innogames i tyskland kanske kan innan jag ger upp...

Det löste sig ;)
 
Topp