Forskningsnivåer vid flytt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sonnyskies

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej hopp!

Fick lite funderingar angående forskningsnivåer på trupper.

Om jag har nivå 3 på mina trupper som jag skickar som assistans till någon eller mellan mina egna byar, kommer dom behålla den nivån jag har när jag skickade dom eller får dom nivån som den by jag skickar dom till har?

/Stefan
 

DeletedUser

Guest
Nivån kommer vara samma som den by du skickar dom till har
 

Sonnyskies

New Member
Reaktionspoäng
0
Dum fråga, men då betyder väl det att vid attacker på andra byar så är nivåerna på mina trupper samma som min by jag skickar dom från?
 

DeletedUser

Guest
nej, om den by som du skickar till har lvl 1 så är dina trupper i den byn lvl 1, annars är det för svårt för att räkna ut hur mycket defence man har.
 

Sonnyskies

New Member
Reaktionspoäng
0
Ok, jo men jag menar när jag anfaller en by. Om mina gubbar har nivå 3 och försvararens har nivå 1, då borde väl inte mina ramla ner till nivå 1?
 

DeletedUser

Guest
Nej, bara om du skickar assistans. Annars skulle det vara omöjligt att gissa i simulatorn..
 

DeletedUser

Guest
men om man då har tungt kavalleri på lvl 3 och så assisterar man en annan kille som inte ens har utforskat dom vad händer då?? försvinner dom eller räknas dom som lvl 1,2 lr 3??

dessutom borde dom inte vara samma level som dom är i byn som man har tränat dom?? för att annars så är det ju som att när dom assisterar en annan by så glömmer dom allt som man har lärt dom?? lr?
 

DeletedUser

Guest
men om man då har tungt kavalleri på lvl 3 och så assisterar man en annan kille som inte ens har utforskat dom vad händer då?? försvinner dom eller räknas dom som lvl 1,2 lr 3??

dessutom borde dom inte vara samma level som dom är i byn som man har tränat dom?? för att annars så är det ju som att när dom assisterar en annan by så glömmer dom allt som man har lärt dom?? lr?

De håller samma kvalité... alltså fortfarande lvl3. Det ändras inte eftersom att det är samma trupper.
 

DeletedUser

Guest
men så skrev ju inte bertil??

"Nivån kommer vara samma som den by du skickar dom till har" det skrev bertil ju...
 

DeletedUser

Guest
men så skrev ju inte bertil??

"Nivån kommer vara samma som den by du skickar dom till har" det skrev bertil ju...

Jaja oj. Då tkr jag vi väntar tills han kan komma och sätta ett confrim på det.

Har iaf för mig att det inte ändrades. Men var länge sedan jag lirade på V2.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Trupper håller samma nivå på tech som den by dom supportar eller om forskning saknas nivå 1.

När du anfaller en annan by så håller de självklart den nivå som fanns i den by de skickades ifrån.
 

DeletedUser

Guest
okej men det är lite dumt att dom blir samma nivå som hos den man supportar... dom är ju lärda i min by och inte hans/hennes by...

det borde ni ändra...
 

DeletedUser

Guest
ne, jag tycker det är bra, ger den som attackerar bättre chans att ta över byar, och det gör att alla måste lära sig hur man bygger på bästa sätt för att försvara sin by.
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att det är bra som det är, det blir bara jobbigare att räkna ut när nån attackerar
 

DeletedUser

Guest
Bryr mig inte så mkt. Men skulle det vara på V1 skulle jag föredratt att man inte hade så eftersom att det varit nästan omöjligt att försvara offensiva byar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp