For the Future!

DeletedUser

Guest
Godkväll,
Då rykten cirkulerat i någon dag nu, som jag inte direkt har kunnat förneka så har vi nu utfört det vi strävat efter ett tag. Vi i stammen The League har upplösts och klivit in i Yggdrasil för att stärka varandra och se en ljusare framtid i gemenskapen. Övergången är inte helt avslutad men vi rullar på, så då har ni fått svar på det. Nu har det väl varit ganska uppenbart, men detta inlägg är för att sätta det på pränt och se till att det rent officiellt sett sköts rätt.

Inga diplomatiska relationer kommer ändras, vi krigar fortfarande på mot TYT och nu förhoppningsvis med ännu bättre resultat en tidigare. So beware - och lycka till! Jag hoppas att vi kan hålla lika god ton likt innan, vilket inte bör vara alltför svårt då den "nya" stammen präglas av samma vänskaplighet och professionalitet likt innan.

Ha en bra fortsatt kväll,
DaniBoy - nytilsatt, stolt diplomat i Yggdrasil
___

För frågor så är min inbox öppen både ingame och här - så smutsa inte ner denna tråden med irrelevanta åsikter eller påståenden, tack.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
grattis till mergen!


Välkommen Y till att hamna på den riktiga listan för fiender.


Adla eller adlas är det som gäller nu.


Mvh Disturbia Ledare TYT
 

DeletedUser

Guest
Hohohoho, som tomten säger på julafton.

Det är även traditionsenligt att säga, "nu blev det lättare att markera er på kartan" ;)

GLHF.
 

DeletedUser

Guest
Det må vara något irrelevant att ta detta här, men vad ni än säger verkar mergen ge utdelning. :awsm:

Side 1:
Tribes: ~ Y ~
Side 2:
Tribes: TYT

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 4
Skillnad: 8

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 100,904
Sida 2: 36,021
Skillnad: 64,883

chart
 

DeletedUser

Guest
Samtidigt som du förlorar byar hävdar du att denna merge är anledningen till att Lethoon och 4:20 byter byar. Det var faktiskt något nytt ;)

Men som sagt, tycker fortfarande den här mergen är rolig den...
 

DeletedUser

Guest
Jag ger detta 3 dagar max och så kommer man kunna se på statsen hur det går och hur det kommer att fortsätta gå tills vi vinner v12 :)
 

DeletedUser

Guest
bara för att de som inte fick/gick med i Y inte räknas med i statistiken.

ser ju klart o tydligt att leauge i k55 är snart delad på mitten på 2 ställen.

vems byar är det? :confused::awsm:
 
Topp