Flyktingar se hit! Yawn vill gärna ha er med i sin stam

DeletedUser

Guest
jag anser inte att man är flykting om man blivit kickad ur JabbaW och sedan har de upplöst stammen om det vore så så är det bara löjligt.

Du har rätt i det du säger men då måste man även tänka på att den stammen man krigar mot kan ju inte veta om den spelaren har blivit kickad eller om den har lämnat så blir problem där istället i en sån situation...
 

DeletedUser

Guest
Är väl ganska ointressant vem som är en flykting eller inte. JabbaW kallade mig, lampan och fast för flyktingar men hade inte trupper nog att bevisa det så nu är vi inte det längre. Att ropa efter flyktingar är väl bara ett sätt att få casus belli eller?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Är väl ganska ointressant vem som är en flykting eller inte. JabbaW kallade mig, vixxen och fast för flyktingar men hade inte trupper nog att bevisa det så nu är vi inte det längre. Att ropa efter flyktingar är väl bara ett sätt att få casus belli eller?

Ändrar lite så det blir rätt ;)
Dig, fast och lampan.
vixxen stanna tills jag kom hem iaf =)
 

DeletedUser

Guest
Nu ska vi se hur denna flyktings anläggning klarar av oss i Come on!

Vet att Sir Ludde är frustrerad just nu i yawn att det är många solo spelare där inne :)
 

DeletedUser

Guest
Danneboy i ett nötskal, han säger alltid att han slutar och sen kommer han hela tiden tillbaka :eek: Vad hände med ditt fullt upptagna irl danne :confused: :rolleyes:

Jo för tusan :)

Har precis fått ett jobb :)
Fick reda på det idag så mitt irl liv går bra..

Och klart man hoppar in och hjälper min stam som jag byggt upp från grunden om dom behöver hjälp ;)
Men kommer inte bli så mkt mera med det heller...

Dessutom var detta off topic.

Hur går det yawn? Presterar era flyktingar bra som ni valt att ta in?
 

DeletedUser

Guest
Jag ser inga flyktingar, så kan inte se vart detta konstiga ryktet kommer ifrån^^
Och kan då inte säga hur det går :)
 
Topp