Flyktingar se hit! Yawn vill gärna ha er med i sin stam

DeletedUser

Guest
Som ni vet så gillar jag inte flyktingar..Flyktingstatus får man om man ligger i krig och flyr från det. Man kan oxå få bort stämpeln som flykting om man kan bevisa att man kan stå kvar på sina egna ben....

Men på denna värld så har flyktingar fått flytt hur dom än har velat... Det är lite sjukt va?
Och tyvärr så har man inte kunnat gjort något åt detta heller.
En ny generation eller ska man säga ERA har kommit på v12...

Rank 1 stammen Yawn har från början tagit in flyktingar och direkt en stam närmar sig dom i poäng genom att ha krigat sig dit så tar dom bara in lite mera flyktingar.. Senast var ju ifrån JabbaW (kom inte och säg att jag har fel?)

Yawn, ni började ta in VM2010 från CW och sedan har det bara fortsatt... vet att till o med ledningen i yawn har sagt det flera gånger förut att flyktingar e inget att ha?
Men hur kan det då komma sig att ni då tar in dom i er stam? Kan ju inte vara för att det är bra spelare... Måste ju vara för poängen.. Eller stämmer inte detta?

Och en dag så kommer ni få se det själv... Mass invite är inge bra och avdankade flyktingar kommer bli erat fall..

Ni påstår att ni har spioner i gamla TTT?? Kanske ni har oxå men jag tvivlar på det...
Det som e roligare än roligast att vi har mer än 3 spioner hos er...
Så går det när man tar in flyktingar ;)

Så vill ni fly från en stam som håller på och förlorar så ansök till yawn. Dom tar gärna in er om ni har lite poäng... men jag råder att att inte ansöka dit... Det är en framtida stam som kommer dala i rank... Tro mig men är man bara ute efter en rank och sjunker så lågt som att bli v12 största flyktings läger för att få behålla rank 1 så vill ni inte vara med på den kakan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alla kommentarer gjorda av medlemmar i stammen eller före detta medlemmar är personliga och behöver inte på något sätt spegla stammens syn på andra stammar, världen i stort eller enskilda spelare.

För mer information kontakta Come on!s kundcenter.
 

DeletedUser

Guest
Stämmer säkert men jag tycker dom har klarat sig bra endå :) Och så fall om dom tar in flyktingar, varför har alla vilajt joina dom från början ? då dom ej var störst
 

DeletedUser

Guest
Skärpning! Inlägg som handlar om Come On?'s vara eller icke vara på V12 hör inte hemma i den här tråden. Möt argumenten och alla påståenden istället för personen, så låter jag inläggen vara kvar.
 

DeletedUser

Guest
Come on? Vi vet båda att JabbaW och TTT hade krig för att ni starta det, men vad hände?
Ingen adla nån ju^^ Kanske i början men sen dog det ut med att du försvann och medlemmar från JabbaW flydde.
Vi som stanna kvar var spioner eller krigare, de som var aktiva och krigare gick med Yawn då kriget var... hur ska vi säga det? Slut?
Ni bytte namn och ledaren (du) la av, ingen attackera varandra, jag ansåg det som slut på kriget...
Så jag kan inte påstå att vi som gick över till Yawn är flyktingar.

Detta är en tolkningsfråga man kan diskutera, men kan vi lägga ner med detta bullshit och spela istället?
Tycker du inte om oss gå in och kriga mot oss då? Gör nått vettigt istället för att skrika ut anklagelser och falska saker...
Du må vara stor i orden, men som jag ser det är du bara liten på Jorden :D
 
Reaktionspoäng
0
Så i din sista mening syftar du på att Danne inte är något vidare bra på TW? Att han bara snackar och snackar, och kan inte spela? Eller har jag missförstått dig nu? Tror alla vet, och kan säga, även dom som hatar Danne, att han hör till dom absolut bästa. Right?
 

studmuffin

New Member
Reaktionspoäng
0
Den dagen då danneboy faktiskt är med i världen tillräckligt länge, då kan han klassas som en av dem absoluta bästa, men det ända han gjort hittils är att startat bra, och hållit det till mid-midgame, aldrig längre, för han hittar alltid något som "inte går" och då ska han avsluta sitt konto och sin "tw karriär"
 

DeletedUser

Guest
Come on? Vi vet båda att JabbaW och TTT hade krig för att ni starta det, men vad hände?
Ingen adla nån ju^^ Kanske i början men sen dog det ut med att du försvann och medlemmar från JabbaW flydde.
Vi som stanna kvar var spioner eller krigare, de som var aktiva och krigare gick med Yawn då kriget var... hur ska vi säga det? Slut?
Ni bytte namn och ledaren (du) la av, ingen attackera varandra, jag ansåg det som slut på kriget...
Så jag kan inte påstå att vi som gick över till Yawn är flyktingar.

Detta är en tolkningsfråga man kan diskutera, men kan vi lägga ner med detta bullshit och spela istället?
Tycker du inte om oss gå in och kriga mot oss då? Gör nått vettigt istället för att skrika ut anklagelser och falska saker...
Du må vara stor i orden, men som jag ser det är du bara liten på Jorden :D

fel igen. som vanligt.
 

DeletedUser

Guest
Come on? Vi vet båda att JabbaW och TTT hade krig för att ni starta det, men vad hände?
Ingen adla nån ju^^ Kanske i början men sen dog det ut med att du försvann och medlemmar från JabbaW flydde.
Vi som stanna kvar var spioner eller krigare, de som var aktiva och krigare gick med Yawn då kriget var... hur ska vi säga det? Slut?
Ni bytte namn och ledaren (du) la av, ingen attackera varandra, jag ansåg det som slut på kriget...
Så jag kan inte påstå att vi som gick över till Yawn är flyktingar.

Detta är en tolkningsfråga man kan diskutera, men kan vi lägga ner med detta bullshit och spela istället?
Tycker du inte om oss gå in och kriga mot oss då? Gör nått vettigt istället för att skrika ut anklagelser och falska saker...
Du må vara stor i orden, men som jag ser det är du bara liten på Jorden :D

hmmm Sleeping det var ändå du som startade kriget genom att hota oss att slänga ut oss ur k44 :p
Sedan så var vi inte så många i k44 och vi skötte kriget väldigt bra där och malde ner en å en o sedan hade vi tagit resten oxå... Men tyvärr så han vi inte det för dom i jabbaW gjorde ju som alla andra och flydde in yawn....

Så håll er till fakta istället för att kringå allt
 

DeletedUser

Guest
Tro vad ni vill och säg vad ni vill, I don't care :cool:
Jag sa bara min synpunkt med fakta bakom, vill ni få folk att tro på erat Bullshit istället för sanningen så kan ni fortsätta.
Men jag har sagt mitt i denna tråd.

Vill ni prata om hur "fel" jag har kan ni kontakta mig in-game.
 

DeletedUser

Guest
Ingen som har något att invända ;)

Sanningen vet endast de som är insatta. Att du inte är insatt det såg man direkt när du skrev det här. Därav behöver man inte svara (att svara behöver folk inte göra på 99% av det du skriver heller för den delen, för varje gång du går ut på externa är det för att bråka).
Punkt slut. :)
 

DeletedUser

Guest
Ingen som riktigt orkar bry sig om vad du har att säga just nu Danneboy. Vi andra har faktiskt fullt upp med saker som att spela tw och ha ett liv etc. Att du drar upp VM2010 förstår jag inte eftersom ledningen i TTT inte var kapabel att bevisa att han faktiskt var flykting. De tjatade om att han var poänghora och inte hade några trupper, vi tittade in på hans konto och såg mer off än vi kunnat ana. TTT tjatade om att de höll på att adla honom, han låg långt ifrån närmaste TTT-spelare som dessutom råkade vara spion och ytterligare en bra bit till nästa spelare.

Era argument höll inte den gången och det gör de inte nu heller.

Denna gången har Yawn tagit in en spelare från R.R, ett krig TTT påstår sig ha vunnit vilket borde innebära att det är slut vilket gör honom till icke-krigsflykting. Sedan tog vi in några stamlösa spelare som tidigare spelat i JabbaW, ännu ett krig som enligt antydan är över och som TTT vunnit.

Sedan tycker jag att det är lite kul att du skriver "vi". Måste ni vara två spelare på Come on?-kontot för att kunna tappa byar fortare eller har du lika svårt att sluta spela denna gången som du haft de föregående 8 gångerna du sagt att du ska sluta för gått?

Jag har inte mycket respekt kvar för dig som spelare, men som man, pappa och vän har jag all respekt i världen för dig, om du bara kan skilja på spel och verklighet. Försök ha lite respekt för dig själv du också, som mer än bara tw-spelare.
 

DeletedUser

Guest
Ingen som riktigt orkar bry sig om vad du har att säga just nu Danneboy. Vi andra har faktiskt fullt upp med saker som att spela tw och ha ett liv etc. Att du drar upp VM2010 förstår jag inte eftersom ledningen i TTT inte var kapabel att bevisa att han faktiskt var flykting. De tjatade om att han var poänghora och inte hade några trupper, vi tittade in på hans konto och såg mer off än vi kunnat ana. TTT tjatade om att de höll på att adla honom, han låg långt ifrån närmaste TTT-spelare som dessutom råkade vara spion och ytterligare en bra bit till nästa spelare.

Era argument höll inte den gången och det gör de inte nu heller.

Har inte alltför bra koll på det ang JabbaW så uttalar mig inte i det ämnet.

Men VM2010 var med i fiendestammen CW, han hade helt klart varit involverad i kriget. Eller? ;)

Det är vad jag kallar skolexempel ang flyktingar :D

Sedan utan alltför mkt inblick i R.R-kriget, TTT (Cmon!) startade krig mot R.R, dem krigade ett tag och dog mkt trupper. Cmon! besegrade till slut dem men då är det väl ganska klart att dem flyktingförklarar samtliga spelare i R.R om inte Cmon! går med på att låta andra stammar ta med dem... Vad jag vet så är det den segrande stammen (Cmon!) som väljer vilka som e flyktingar eller inte och hur mkt flyktingarna skall jagas. Anser Cmon! att spelare ur fd fiendestammar e flyktingar så ÄR dem flyktingar.

Så har det vad jag vet alltid varit på .se alla världar jag har spelat på. (v6,v7,v9,v11)

Mvh GranberG
 

DeletedUser

Guest
Japp precis Granberg men Yawn gör ju precis som dom vill bara för att dom ligger rank 1...
Och Lemonlime snackar som vanligtvis med för lite fakta. Och han kunde inte inte ha ett helt inlägg utan att gå in på mitt irl liv ännu en gång...

VM2010 var en flykting och han kommer alltid vara en flykting...
Likaså dom andra i R.R och i JabbaW... För det var ju endå vi (när jag skriver vi så skriver jag för hela TTT när jag spelade) som kunde ge dom icke- flykting status... Men som sagt va så tror yawn att dom är allsmäktiga och tro att dom kan ta in flyktingar hur som helst och har aldrig respekterat Cmon! (TTT) som stam...

Men det kan stå dom dyrt i framtiden... Vilket jag verkligen hoppas på.... och skulle det bli krig så hoppar jag mer än gärna in på någons konto i Cmon! och hjälper till att adla yawn....

Ska bli ett nöje om det blir så.
 

DeletedUser

Guest
Sanningen vet endast de som är insatta. Att du inte är insatt det såg man direkt när du skrev det här. Därav behöver man inte svara (att svara behöver folk inte göra på 99% av det du skriver heller för den delen, för varje gång du går ut på externa är det för att bråka).
Punkt slut. :)

haha jag är mer insatt än vad du tror.. Allt jag har sagt är sant. Och precis som jag skrev i inlägget ovan... Det är vi som avgör vilka som är flyktingar av spelare vars stammar vi krigat/krigar emot...
Och nej, jag är aldrig ute efter att bråka..
Tål du inte propaganda och kritik?

Då kanske du bör byta spel...
 

DeletedUser

Guest
Japp precis Granberg men Yawn gör ju precis som dom vill bara för att dom ligger rank 1...
Och Lemonlime snackar som vanligtvis med för lite fakta. Och han kunde inte inte ha ett helt inlägg utan att gå in på mitt irl liv ännu en gång...

VM2010 var en flykting och han kommer alltid vara en flykting...
Likaså dom andra i R.R och i JabbaW... För det var ju endå vi (när jag skriver vi så skriver jag för hela TTT när jag spelade) som kunde ge dom icke- flykting status... Men som sagt va så tror yawn att dom är allsmäktiga och tro att dom kan ta in flyktingar hur som helst och har aldrig respekterat Cmon! (TTT) som stam...

Men det kan stå dom dyrt i framtiden... Vilket jag verkligen hoppas på.... och skulle det bli krig så hoppar jag mer än gärna in på någons konto i Cmon! och hjälper till att adla yawn....

Ska bli ett nöje om det blir så.

jag anser inte att man är flykting om man blivit kickad ur JabbaW och sedan har de upplöst stammen om det vore så så är det bara löjligt.
 
Topp