Flaggor - Ändring!

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
PWn6Z.jpg


Denna del behöver en ändring, börjar bli väldigt störande att denna inte funkar korrekt som den borde.

Antingen bör det uppnådda ändras till det antalet som behöver dödas (av den "nivån" ) för att få en flagga, eller så skall det jag redan ha ändras till min nuvarandre OB så att det faktiskt är möjligt att se snabbt hur mycket som behöver dödas för nästa flagga.

Som det är nu, om vi går efter bilden, skall jag nå 101.863 i OBT, och inte döda så mycket OB extra för att få nästa flagga, väldigt förvånad att ingen reagerat på detta förut eller att det ändrats efter så lång tid som gått nu med flaggor.

//Flying Duck
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Detta är något jag aldrig tänkt på tidigare. Jag har skummat igenom gamla uppdateringar efter en förklaring från programmerarna i Tyskland, dock utan resultat.

Frågan har även kommit upp på .net men verkar obesvarad även där.

Jag gissar att den höga siffran (101.863) är din exakta OBT eftersom den i rankingen är avrundad och uppdateras antagligen med längre intervaller.

Den låga siffran (2.244) ser ut att vara den mängd OBT som tillkommit sedan förra flaggan intjänades, alltså sedan förra nivån.

Detta är ju såklart väldigt opedagogiskt om så är fallet då siffrorna refererar till olika system.

Jag får gräva vidare i frågan och se om jag kan komma fram till något svar eller om vi får kontakta Tyskland i frågan.
 

DeletedUser

Guest
Den höga siffran är ditt mål, gränsen då du når nästa flagga (din OBT är därav en aning lägre)
 
Topp