finskt tribalwars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Måste bara fråga en sak. Ni får ursäkta om jag går OT.

Har tänkt lite på det där, med att få lön för att vara mod. Är det alltså så? Isf kan man få en vink på ett ungefär vad en lön ligger på? Kunde vara kul att veta bara, spela TW och få pengar måste ändå vara ett dröm jobb.
Man får bara lön som cm, community manager, de andra jobbar ideellt(alltså utan lön).
 

DeletedUser

Guest
Måste bara fråga en sak. Ni får ursäkta om jag går OT.

Har tänkt lite på det där, med att få lön för att vara mod. Är det alltså så? Isf kan man få en vink på ett ungefär vad en lön ligger på? Kunde vara kul att veta bara, spela TW och få pengar måste ändå vara ett dröm jobb.

Community Manager får lön från InnoGames, moderator och resterande får gratis premium som plåster på såren (dvs lägre lön än ideelt då de inte får sina utlägg tillbaks)
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Precis. Inte ens Alex(Forumansvarig för hela TW.se) eller jag(Forumansvarig för hela The West.se) får ett öre i direkt lön. Vi får premium plus lite småsaker vid sidan om som jag inte tror att jag är i ställning att berätta. :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Precis. Inte ens Alex(Forumansvarig för hela TW.se) eller jag(Forumansvarig för hela The West.se) får ett öre i direkt lön. Vi får premium plus lite småsaker vid sidan om som jag inte tror att jag är i ställning att berätta. :)

Med Nino som CM så kan man ju gissa ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp