Fingrarna ur godispåsen

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
De senaste två veckorna har antalet barbarbyar på server två ökat med ungefär 5 000.
Barbarbyarna har tillhört TCO’s fiender, DO och Solace, och kläckts då spelarna valt att avsluta sina konton.
TCO betraktar dessa byar som sina, då det är vårt slit som fått spelarna att lägga ner. Att de i dagsläget är gråfärgade, beror endast på att vi ännu inte målat dem blå.

På samma sätt som man ur en påse godis sorterar och väljer vilka karameller man äter först, föredrar vi att tugga i oss de röda byarna först. De grå spar vi till sist.
Det finns ett mycket enkelt sätt att få dessa grå byar att byta färg i vår godispåse. Adla en av våra karameller, och vi målar om dina godbitar till våra favoriter, röda.

Var karamell metaforen lite för svårsmält kommer det här i klartext;
De barbarbyar som avslutande konton i Solace och DO lämnar efter sig, tillhör TCO. Vi kommer att fiendemarkera de som väljer att åka snålskjuts på våra rens, och vårt jobb genom att adla av dessa byar.

Till er som läser detta, lägg gärna upp en kopia i erat forum så alla får reda på detta.

//DarkMessenger - TCO
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Säkrast att fråga er då innan någon tar en barbarby för jag antar att ni har alla koordinater på dem.
Man vet ju aldrig vem en by har tillhört.
 
Senast ändrad:

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Säkrast att fråga er då innan någon tar en barbarby för jag antar att ni har alla koordinater på dem.
Man vet ju aldrig vem en by har tillhört.

Då kollar man upp det Nova...

Källkod:
javascript:var D=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;if(D.URL.indexOf('screen=info_village')==-1) {	alert('Gå till en byvy först, dummer!');end();}var servername=D.URL.match(/\w+\d/);var villageID=D.URL.match(/(?:id=)\d+/);myURL='http://www.se.twstats.com/'+servername+'/index.php?page=village&mode=conquers&'+villageID;window.open(myURL);end();
 

DeletedUser

Guest
En stam kan inte boka 5000 barbarer det är inte mer än svinigt och tråkigt att ni skall ha byar över hela kartan när dom byarna ligger i DO land och har tillört Do mycket länge!
Det är en sak ni ser dom som era men den som tar byn äger den elleR?



Min åsikt inget otrevligt menat måste jag tilägga
 

DeletedUser

Guest
En stam kan inte boka 5000 barbarer det är inte mer än svinigt och tråkigt att ni skall ha byar över hela kartan när dom byarna ligger i DO land och har tillört Do mycket länge!
Det är en sak ni ser dom som era men den som tar byn äger den elleR?



Min åsikt inget otrevligt menat måste jag tilägga

Kan? Tycker det ser ut som vi gjorde det här ovanför?

Tråkigt är när man som spelare suttit och nött ner en annan spelares försvar i flera veckor, och denna blir barbar. Det säger väl sig självt att man inte är beredd på att bara ge bort byarna när man offrat tid och trupp på spelaren och fått den att lägga ner?

Klart att den som tar byn äger den, eller så kan man ju se det som att dom lånar den tills vi målar den blå. ;)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
En stam kan inte boka 5000 barbarer det är inte mer än svinigt och tråkigt att ni skall ha byar över hela kartan när dom byarna ligger i DO land och har tillört Do mycket länge!
Det är en sak ni ser dom som era men den som tar byn äger den elleR?



Min åsikt inget otrevligt menat måste jag tilägga

du får gärna ta en eller två..men kom inte ock gnäll när vi tar dom ifrån dig.. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det spelar väll ingen roll om de adlar dem eller inte, ni kommer ju ändå att adla dem ^^
 

DeletedUser

Guest
Klart ni har rätt att boka 5000 barbarbyar, ni bestämmer! Vi (jag säger faktiskt vi även om jag slutat) har kämpat hårt för att få tco till de är idag, klart de har rätt att styra och ställa som de vill nu!

Do what the hell you want tco! Kungar av v2 :D
 

DeletedUser

Guest
En stam kan inte boka 5000 barbarer det är inte mer än svinigt och tråkigt att ni skall ha byar över hela kartan när dom byarna ligger i DO land och har tillört Do mycket länge!
Det är en sak ni ser dom som era men den som tar byn äger den elleR?



Min åsikt inget otrevligt menat måste jag tilägga

DO och Solace är ju redan rödmarkerade så ni kan ju fortsätta adla barbar, eller prova något nytt, anfall oss tbx
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
De senaste två veckorna har antalet barbarbyar på server två ökat med ungefär 5 000.
Barbarbyarna har tillhört TCO’s fiender, DO och Solace, och kläckts då spelarna valt att avsluta sina konton.
TCO betraktar dessa byar som sina, då det är vårt slit som fått spelarna att lägga ner. Att de i dagsläget är gråfärgade, beror endast på att vi ännu inte målat dem blå.

På samma sätt som man ur en påse godis sorterar och väljer vilka karameller man äter först, föredrar vi att tugga i oss de röda byarna först. De grå spar vi till sist.
Det finns ett mycket enkelt sätt att få dessa grå byar att byta färg i vår godispåse. Adla en av våra karameller, och vi målar om dina godbitar till våra favoriter, röda.

Var karamell metaforen lite för svårsmält kommer det här i klartext;
De barbarbyar som avslutande konton i Solace och DO lämnar efter sig, tillhör TCO. Vi kommer att fiendemarkera de som väljer att åka snålskjuts på våra rens, och vårt jobb genom att adla av dessa byar.

Till er som läser detta, lägg gärna upp en kopia i erat forum så alla får reda på detta.

//DarkMessenger - TCO



Kan jag få några av byarna?Jag är bara en vanlig spelare som hjälper andra som vill få några hundra tusen poäng till.
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
få? Här ges inget bort. Ta en av byarna och du blir som det skrivs röd markerad.

Thats it!
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
få? Här ges inget bort. Ta en av byarna och du blir som det skrivs röd markerad.

Thats it!

låter roligt ska ta ett par då helt enkelt jag adlar tills jag når vad jag önskar sedan ja gör vad du vill.

ps målet är första spelaren till 60 mille utan en spelarby
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
få? Här ges inget bort. Ta en av byarna och du blir som det skrivs röd markerad.

Thats it!

inte ens om jag bönfaller om att få en by?Jag kan gå med i er stam då och ge dom behövande mycket resuser.
Jag är inte mycket till men jag vill någon gång bli med proffs som respekterar andra och sånt.Fär frågor skriv i pm.
Jag gillar ert sätt att boka byarna så som ni gör.
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
ok kan jag få en tid om attacken?Dagen efter att man adlat en by eller?
Och många stamar adlar nog redan era barbarer :D
 
Topp