FFD vs R.E

DeletedUser

Guest
Jag är så j*vla trött på allt falskspel nu. Jag kommer inte lita på någon gammal AsP-spelare längre. FFD faller isär pga. folk som gått bakom ryggen på åtminstone mig. Först krigsförklaring från xeno/mobergo som alldeles efter lämnade stammen och nu ett till stambyte. Kan ju lista lite folk som lämnat stammen efter krigsförklaringen: dragger, michelandio, magnusson... Fegt är det. Men visst, jag kan ju stanna kvar med mina 40k. poäng och slåss mot Rainbow själv.. :rolleyes:

du har ju iallafall moralen på din sida, om rainbow attacker då alltså, synd att du är på andra sidan världen
 

DeletedUser

Guest
Jag är så j*vla trött på allt falskspel nu. Jag kommer inte lita på någon gammal AsP-spelare längre. FFD faller isär pga. folk som gått bakom ryggen på åtminstone mig. Först krigsförklaring från xeno/mobergo som alldeles efter lämnade stammen och nu ett till stambyte. Kan ju lista lite folk som lämnat stammen efter krigsförklaringen: dragger, michelandio, magnusson, johhankarlsson, the noobs... Fegt är det. Men visst, jag kan ju stanna kvar med mina 40k. poäng och slåss mot Rainbow själv.. :rolleyes:

Tyvärr kommer det alltid att finnas en svans med illojala fjortisar som saknar mognad och moral i spelet med sina stamkamrater. Som tar "backstabber" som en komplimang, något som är fräckt och bra. Om man kunde koppla 220 volt till musen på alla spelares datorer och strömmen skulle kopplas på varje gång man var illojal mot sin stam så skulle det studsas rätt friskt i stugorna runt om i landet. Dessa dåliga ursäkter till människor spelar inte samma spel som mig och många andra här inne men det kanske inte är jag/vi som spelar rätt, man kanska SKA göra så? I så fall är nog inte detta rätt spel för mig i alla fall för då kan jag aldrig vinna. Knivar i ryggen hör hemma på fienden i Call of Duty, inte på stamamrater i Tribal Wars...

Bara min högst personliga reflektion.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr kommer det alltid att finnas en svans med illojala fjortisar som saknar mognad och moral i spelet med sina stamkamrater. Som tar "backstabber" som en komplimang, något som är fräckt och bra. Om man kunde koppla 220 volt till musen på alla spelares datorer och strömmen skulle kopplas på varje gång man var illojal mot sin stam så skulle det studsas rätt friskt i stugorna runt om i landet. Dessa dåliga ursäkter till människor spelar inte samma spel som mig och många andra här inne men det kanske inte är jag/vi som spelar rätt, man kanska SKA göra så? I så fall är nog inte detta rätt spel för mig i alla fall för då kan jag aldrig vinna. Knivar i ryggen hör hemma på fienden i Call of Duty, inte på stamamrater i Tribal Wars...

Bara min högst personliga reflektion.



Så sant. Jag är nu dessutom under attack av några av mina gamla stamkamrater. Väntar med spänning på en motivering.:confused:
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Här var det mycket snack i liten verkstad. Kommer att gå fram med "radergummit".

Håll er till ämnet är ni söta. Den är " FFD vs R.E"!!


//Nova
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Här var det mycket snack i liten verkstad. Kommer att gå fram med "radergummit".

Håll er till ämnet är ni söta. Den är " FFD vs R.E"!!


//Nova


Men det handlar om det! Det handlar om att FFD kanske inte kommer kunna finnas kvar för att slåss mot R.E då det har skett en massa tvivelaktiga saker på sistone.
 

DeletedUser

Guest
Förmodar att Rainbow inte ens har läst detta, eller så bryr han sig bara inte.. fortfarande 0-0 i stats
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har inte fått någon som helst reaktion från hans håll. Och nu är ju knappt halva FFD kvar också :mad:
 
Topp