Fejknick!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
sokar/Pirat

varför bråka ens?.. funderar över saken, Pirat har hatat simon ett tag, .. ^^.. Pirat, för att du ska visa att du är värdig måste du klara utan merlatin inte för va elak. som vi alla andra? som har fått slita när merlatin skyddar dig? de så här seriöst? du hjälper inte honom om man ska ha en som skyddar, ska man själv hjälpa den personen. ^^.. du har varit en bra vän, men jag kan inte alltid skydda vänner. någon måste jag säga sanningen . Merlatin skyddar dig, ofta. ^^.. de samma sak då kan jag säga att jeppejeppelito skyddar mig? nej de gör han inte vi var en bra Pa. ^^.. han kunde skydda mig men jag ville inte. för att visa man är värdig ska man klara själv eller få tips av vänner. inte skydd hela tiden, .
 

DeletedUser

Guest
varför bråka ens?.. funderar över saken, Pirat har hatat simon ett tag, .. ^^.. Pirat, för att du ska visa att du är värdig måste du klara utan merlatin inte för va elak. som vi alla andra? som har fått slita när merlatin skyddar dig? de så här seriöst? du hjälper inte honom om man ska ha en som skyddar, ska man själv hjälpa den personen. ^^.. du har varit en bra vän, men jag kan inte alltid skydda vänner. någon måste jag säga sanningen . Merlatin skyddar dig, ofta. ^^.. de samma sak då kan jag säga att jeppejeppelito skyddar mig? nej de gör han inte vi var en bra Pa. ^^.. han kunde skydda mig men jag ville inte. för att visa man är värdig ska man klara själv eller få tips av vänner. inte skydd hela tiden, .

Så sant så. Vet hur det är :(
 

DeletedUser

Guest
Gjorde jag ingenting? :O

Jag vill minnas att jag nästan adlade bort en spelare tills han blev kickad av dem i TROSA.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
roligt.

sägru, roligt därför fick jag hjälpa rensa andra och deffa, de inte så viktigt eller?. jag gjorde meren vad du gjorde 2 by oj va mycket fick deffa massa. de va konstig trodde jag tog någon, för att the king och jag hjälpte varandra att adla ALPHOTERA ELLER nåt. ^^.. ^^.. nästa runda du ska få se ska kötta , till.. och i v16, ^^.. du ska få se min nya nick på v16 ska ha samma nick på classic ska du köra på v16? . du hade mkt mer p, än jag och trupper hade bara 5byar . slut, du hade runt 20? och om jag hade de skulle ta meren 2, .. som Pizon han tog runt 4-5. ^^..
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
????

tog jag inga byar av Trosa, så gärna titta själv sök på mesut29 du ser classic du trycker där sen trycker du vilka stammar jag har gått in sen tryck på Draco, .. sen ser du .. titta lite runt om jag har adlat eller lite du vet inte vad tacksam betyder väl? .. jag deffade adlade, attackerade. ^^.. ^^.. kom inte till mig och säg inte att jag adlade, .
 

DeletedUser

Guest
Fyfan vilken lame tråd, att ni inte skäms, bland de värsta pajkastningstrådarna någonsin och ingen admin tar bort den. I'm confuzzled
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Haha?

Säg inte nåt, du börjar allt, jag smörade inte ville bara va med de va så?. ^^.. Haha, kanske för de var mina vänner? och fick inte ens inkommande på mig förutom senare, ;P av hunter8 för de va nära henens byar eller nåt, ^^.. han rensade inte den han rensade annan då hann jag inte ta ^^.. säg inte nåt själv som du inte, vet jag kunde klara honom bara ducka och snipra, .. han var så snäll ;p .. han rensade en annan jag rensade själv 1 by åt honom av Anonym , när hon höll på att bli adlad. ^^ och att varför hata simonlidin? ;) killen var trevligt och grymm bra spelare. ^^.
 

DeletedUser

Guest
Fyfan vilken lame tråd, att ni inte skäms, bland de värsta pajkastningstrådarna någonsin och ingen admin tar bort den. I'm confuzzled

då missade du nattens trevliga samtal dem hadde... super nova har redan bett dem en gång och tog bort deras pajrester -,-
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
J4k0b ;p

tjena polaren får jag snacka lite med dig i v15, om jonte och ferret ;P. inte så elakt ;P vi har planerat en sak , jag och jonte han tänker fråga ferret jag frågar dig ;P
 

DeletedUser

Guest
Nu börjar ni promenera på mina nerver med era små samtal här, klart att man kan få spåra ur till viss del, men era privata konversationer har vi andra inget intresse av överhuvudtaget.

Back on topic tack, innan jag blir en mycket otrevlig påskkärring!
 

DeletedUser

Guest
Nu börjar ni promenera på mina nerver med era små samtal här, klart att man kan få spåra ur till viss del, men era privata konversationer har vi andra inget intresse av överhuvudtaget.

Back on topic tack, innan jag blir en mycket otrevlig påskkärring!

Novis, får man mycket godis om man kommer hem till dig som påskkärring?
 

DeletedUser

Guest
Pirate = Bird du hadde fan inte mere en 30 spjut på ditt maxa! Farm 2 hadde du hela vegen ochså iaf!
 
Reaktionspoäng
0
Kan någon av er förklara för mig vad detta har med faiknick att göra? Jag trodde verkligen tråden skapades för att få reda på vilka som faiknickat i HP 3 men jag kan ju ha misstagit mig. O_O
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr ser jag att tråden gått överstyr så Supernova, ta fram hänglåset!
 

DeletedUser

Guest
Låser tråden på trådskaparens begäran!


*klick & Glad påsk!*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp