DeletedUser
Guest
Vet att SSBB redan avslöjat sina fejknick men skulle vara kul att få höra även andra iaf innan "hyggligt stora" spelares fejknick. Alltid kul att få veta dem. 
Haha, visste redan att du var BANJO KAZOOIE.Sättet du skriver på kan man ej ta fel på.
Yes, dom flesta i min stam var väll P-Jägare. Not me, Trupper först, poäng mellanåt.
Mina grannar hade 30 trupp medans jag hade 120.![]()
Haha, visste redan att du var BANJO KAZOOIE.Sättet du skriver på kan man ej ta fel på.
Yes, dom flesta i min stam var väll P-Jägare. Not me, Trupper först, poäng mellanåt.
Mina grannar hade 30 trupp medans jag hade 120.![]()
Skryt lagom polarn. ;P Det var både min stam det var fel på och att jag hade alla i Classic på mig.Sen så förlorade jag lite off på mina grannar dock. :thinking:
Vad skryter jag om?
Ni var p-***** alla ihoppa?
Smutsade ner hela forumet och kaxade i början så det stod hejj om det?
Sen vid 300p föll ni som sillar?
Påstår ni att ni var duktiga då?
Yes, och min stam var det fel på och insåg inte det förens nu. :S
Allt hänger på stammen lille du. ;P
Hahah, sure. Så det var din stam som fick dig adlad förra rundan eller?
Allt hänger på att ha en strategi i det man gör.
jag är rätt så övertygad om atthan är bättre en dig i alla fall :awsm:
Yah, tydligen så whinade ni för back så vi inte kunde adla er på pricken, ni planerade att ni skulle växa er ikapp och sen adla oss. ;P Tur att Ferret är en så bra lyssnare och att Halle är en så bra whinare. ^^
Ska inte säga mycket själv, whinade en del till Merlatin också.![]()
Charles babbage ta inte illa upp han e mega mega mega noobhan spela på ditto det måste ju säga det mesta
"bästa poäng 299" YES snart 300 bra jobbat ditto ^^
Bättre en dig of course! Gees, tar dig på vilken speed som helst!
OK, nu skriver jag allt så att jag slipper försvara mig.
1. Tog mig inte ur stammen för att alla spelare där är BL.A vänliga och jag betraktar dom som "vänner". Man sviker inte vänner, lär dig det.
2. Kriget mot TROSA var inte lätt, fick inte nån jävla assist och SimonLidin tog mina off byar så att jag inte kunde anfalla, utan bara finnas där och se hur min stam går under.
3. Våran karta i 2an var lila, alltså, hade vi inte utrymme att växa på. Skyller allt på Back som skyddade 2 jävligt stora stammar och -GAF- som inte lät mig adla -Anonym.
Charles babbage ta inte illa upp han e mega mega mega noobhan spela på ditto det måste ju säga det mesta
"bästa poäng 299" YES snart 300 bra jobbat ditto ^^
Yah, tydligen så whinade ni för back så vi inte kunde adla er på pricken, ni planerade att ni skulle växa er ikapp och sen adla oss. ;P Tur att Ferret är en så bra lyssnare och att Halle är en så bra whinare. ^^
Ska inte säga mycket själv, whinade en del till Merlatin också.![]()
asg, så det är allt Backs fel? Jadu jag får väl tacka för att du anser att jag har och back har sådan otroligt stor makt då![]()
Men du har en del saker helt fel för dig. Vi Back backade upp Trosa för att de visade att de var värda en chans att visa vad de egenrligne går för. Inte för att de whinade utan för att vi såg ett samarbete i den stammen mellan spelarna som vi tyckte om. De ställde upp på varandra i vått och torrt och var itne rädda för att offra sig själv för att hjälpa en stammedlem. Så det gjorde att vi fick den kontakten vi fick med spelarna där. En kontakt som håller sig kvar än idag mellan många av oss. Synd att du inte kan se att det var vad som låg bakom det hela.
Jadu Ferret.Min stam saknade helt sammarbete så jag hoppar av draco för en stund.
Bra sammarbete? Dom ända som sammarbetade var ju Teletubbie och simon medans alla andra "Utom Sokar" tittade på.
Men aja, tackar ändå TROSA för en rolig stund i Classic, kriget mot dom har gett mig mera erfarenhet av krig.Men låt oss lämna det gamla HP2 kriget bakom oss då det var ett tag sen och fokusera på det nya som väntar framför.
![]()