Fejknick!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vet att SSBB redan avslöjat sina fejknick men skulle vara kul att få höra även andra iaf innan "hyggligt stora" spelares fejknick. Alltid kul att få veta dem. :)
 

DeletedUser

Guest
Värld 13 - PirateBirdXBA Rank 12, K.Rank 8

hahaha det var ni som var i pokemon hahahah
 

DeletedUser

Guest
Haha, visste redan att du var BANJO KAZOOIE. :p Sättet du skriver på kan man ej ta fel på.

Yes, dom flesta i min stam var väll P-Jägare. Not me, Trupper först, poäng mellanåt. :p

Mina grannar hade 30 trupp medans jag hade 120. :D

Stolt? Nu beror det ju på när men 120 var ju inte så mycket...
 

DeletedUser

Guest
Haha, visste redan att du var BANJO KAZOOIE. :p Sättet du skriver på kan man ej ta fel på.

Yes, dom flesta i min stam var väll P-Jägare. Not me, Trupper först, poäng mellanåt. :p

Mina grannar hade 30 trupp medans jag hade 120. :D

Vad är det du försöker komma fram till?

Vem bryr sig om starten?

Man ska kunna orka, man måste kunna sätta upp sitt spel.

Vem bryr sig om vem som klarar och är först till 2-5 byar?

Det är uppåt 1 mille som det är något.

120 trupper i början?
På 3-4 dagar har man lc, 120 trupper är inget.
 

DeletedUser

Guest
Skryt lagom polarn. ;P Det var både min stam det var fel på och att jag hade alla i Classic på mig. :p Sen så förlorade jag lite off på mina grannar dock. :thinking:

Vad skryter jag om?


Ni var p-***** alla ihoppa?
Smutsade ner hela forumet och kaxade i början så det stod hejj om det?
Sen vid 300p föll ni som sillar?

Påstår ni att ni var duktiga då?
 

DeletedUser

Guest
Hahah, sure. Så det var din stam som fick dig adlad förra rundan eller? :D

Allt hänger på att ha en strategi i det man gör.

Ja, men nu ska han börja klaga mitt nick.

Pirate eller vad du heter, du kan inte spela, bara att erkänna.

Varför vara med i en stam som gör att man faller?

Välj rätt nästa gång och visa vad du går för då.
 

DeletedUser

Guest
Pirate sluta skyll på stammen. Herregud, du kunde ju gått ur stammen också? Och 25 spjut efter första dagen? Jag hade mellan 40-50 och började några timmar senare och det finns säkert flera som har haft ännu mera.
 

DeletedUser

Guest
jag är rätt så övertygad om atthan är bättre en dig i alla fall :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Yah, tydligen så whinade ni för back så vi inte kunde adla er på pricken, ni planerade att ni skulle växa er ikapp och sen adla oss. ;P Tur att Ferret är en så bra lyssnare och att Halle är en så bra whinare. ^^

Ska inte säga mycket själv, whinade en del till Merlatin också. :p

Hade jag fått bestämma hade Back Backat undan (fyndigt) men nu var det ju inte jag som "whinade" för dem utan halle och skiten där nere som jag inte fick kicka.Hade jag fått bestämma hade inte ens merlatin kunnat gömma dig men nu blev det inte så. Men säg till nästa gång du börjar på en värld så kan du få revansch :*
 

DeletedUser

Guest
Charles babbage ta inte illa upp han e mega mega mega noob :D han spela på ditto det måste ju säga det mesta

"bästa poäng 299" YES snart 300 bra jobbat ditto ^^
 

DeletedUser

Guest
Charles babbage ta inte illa upp han e mega mega mega noob :D han spela på ditto det måste ju säga det mesta

"bästa poäng 299" YES snart 300 bra jobbat ditto ^^

Hhahahha, tycker det är bra jobbat.

Bättre en dig of course! Gees, tar dig på vilken speed som helst!

OK, nu skriver jag allt så att jag slipper försvara mig.

1. Tog mig inte ur stammen för att alla spelare där är BL.A vänliga och jag betraktar dom som "vänner". Man sviker inte vänner, lär dig det.

2. Kriget mot TROSA var inte lätt, fick inte nån jävla assist och SimonLidin tog mina off byar så att jag inte kunde anfalla, utan bara finnas där och se hur min stam går under.

3. Våran karta i 2an var lila, alltså, hade vi inte utrymme att växa på. Skyller allt på Back som skyddade 2 jävligt stora stammar och -GAF- som inte lät mig adla -Anonym.

1. Man skaffar sig bara vänner på tw man tjänar på att ha eller är trevliga att umgås med. Svika och svika, finns finare ord.

2. Nej, det var det nog inte. Simon var väl en av våra 5 bästa spelare i stammen. Tråkigt att jag låg fel bara :(

3. Jadu, det finns saker som heter taktik :D
 

DeletedUser

Guest
Charles babbage ta inte illa upp han e mega mega mega noob :D han spela på ditto det måste ju säga det mesta

"bästa poäng 299" YES snart 300 bra jobbat ditto ^^

japp stolt som faan över det! :*
Haha nä skojade bara men jag slutade för jag inte orkade classic längre men jag loggade in med mitt riktiga nick och frågade om banjo-kazooie var just dig.
Du avslöjade bara inte att det var du utan att du är ful också :awsm:
 
Reaktionspoäng
0
Yah, tydligen så whinade ni för back så vi inte kunde adla er på pricken, ni planerade att ni skulle växa er ikapp och sen adla oss. ;P Tur att Ferret är en så bra lyssnare och att Halle är en så bra whinare. ^^

Ska inte säga mycket själv, whinade en del till Merlatin också. :p

asg, så det är allt Backs fel? Jadu jag får väl tacka för att du anser att jag har och back har sådan otroligt stor makt då :)
Men du har en del saker helt fel för dig. Vi Back backade upp Trosa för att de visade att de var värda en chans att visa vad de egenrligne går för. Inte för att de whinade utan för att vi såg ett samarbete i den stammen mellan spelarna som vi tyckte om. De ställde upp på varandra i vått och torrt och var itne rädda för att offra sig själv för att hjälpa en stammedlem. Så det gjorde att vi fick den kontakten vi fick med spelarna där. En kontakt som håller sig kvar än idag mellan många av oss. Synd att du inte kan se att det var vad som låg bakom det hela.
 

DeletedUser

Guest
asg, så det är allt Backs fel? Jadu jag får väl tacka för att du anser att jag har och back har sådan otroligt stor makt då :)
Men du har en del saker helt fel för dig. Vi Back backade upp Trosa för att de visade att de var värda en chans att visa vad de egenrligne går för. Inte för att de whinade utan för att vi såg ett samarbete i den stammen mellan spelarna som vi tyckte om. De ställde upp på varandra i vått och torrt och var itne rädda för att offra sig själv för att hjälpa en stammedlem. Så det gjorde att vi fick den kontakten vi fick med spelarna där. En kontakt som håller sig kvar än idag mellan många av oss. Synd att du inte kan se att det var vad som låg bakom det hela.

Ferret in the House! (y)
 

DeletedUser

Guest
Jadu Ferret. :) Min stam saknade helt sammarbete så jag hoppar av draco för en stund.

Bra sammarbete? Dom ända som sammarbetade var ju Teletubbie och simon medans alla andra "Utom Sokar" tittade på.

Men aja, tackar ändå TROSA för en rolig stund i Classic, kriget mot dom har gett mig mera erfarenhet av krig. :) Men låt oss lämna det gamla HP2 kriget bakom oss då det var ett tag sen och fokusera på det nya som väntar framför. :p

Vad menas? :*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp