Officiellt! Feedback 2021!

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
feedbackbanner.png


Kära spelare!

Det är dags att försöka samla ihop feedback och åsikter gällande förändringar ni skulle kunna tänkas önska er, eller vilja se i spel såväl som community.

Det här är ett mycket brett område, och vi kan givetvis inte garantera att dessa önskemål kommer genomföras eller ens är möjliga att få till stånd men för att kunna bilda sig en uppfattning om hur önskemålen ser ut vill vi försöka samla in dem.

Vad gäller då detta?


Det här kan handla om allt från hur vi delar med oss av information, till hur funktioner i spelet fungerar eller rent av om något saknas. Det kan ibland finnas återkommande tankar och funderingar i stam forum, chatter och bland spelare som aldrig når fram till teamet och det är dessa vi vill försöka fånga upp.
Som en av sju språkversioner på den Internationella servern kan det vara svårt att hitta vägar att förmedla tankar och funderingar och kanske känns det som de kommer bort när vi har lite speciella förutsättningar.

För att illustrera vad det är vi söker kommer här ett par exempel, men notera att det här bara är exempel på vad det skulle kunna vara:


  • En officiell kanal på Discord för vårt språk kunde vara trevligt!
  • Jag vill ha fler tävlingar i forumet!
  • Supporten är bra/dålig/snabb/tar för lång tid/annat
  • Jag får för många reklam mail
  • Kyckling trupperna borde införas året runt
  • För många/för få event
  • Fler wikisidor med guider
  • Länkar i spelet skickar mig fel

Självklart kan vi inte hantera supportärenden den här vägen, utan dessa hänvisas till supporten som vanligt men utöver det är vi nyfikna på vad ni som spelare och community har för önskemål för framtiden på Tribal Wars! Så har du ett önskemål som skulle kunna förbättra spelet, communityn, forumet, wikin eller något annat relaterat till Tribal Wars så tveka inte - vi vill höra det!

Med vänliga hälsningar,


tribalwarsteamSWE1.png
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Jag vill göra ett tillägg här eftersom det visat sig att en hel del spelare har problem att komma in på forumet, och inte kan registrera ett nytt konto - det viktigaste är att vi får era synpunkter, inte var vi får dem.

Det här är en helt unik möjlighet för alla som spelar på en språkversion som slagits samman med den Internationella marknaden att föra fram de unika problem det här kan föra med sig.
 
Topp