Favoritstam?

vilken stam är din favvo?


  • Totalt antal röstare
    188
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Gillar att många Spritare är så jävla självupptagna att dem röstar på sig själva dock trådskapares önskningar-
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Gillar att många Spritare är så jävla självupptagna att dem röstar på sig själva dock trådskapares önskningar-

Hahaha, ja, det är därför 4:20 har 61 röster, din dumma jävla dåre.

Also, döda den här tråden. Helt irrelevant för precis allting. Lås skiten.

MVH

Alla med huvudet po_vift
 

DeletedUser

Guest
Om det är forumets önskan att tråden skall låsas så är det inga problem. Bara säg till. Upp med nivån och håll koll på vad tråden handlar om.

Tack
//Humble
 

DeletedUser

Guest
Det känns som en ganska inaktuell tråd.. Och sen är det en smula störande att den bumpas hela tiden för att nån ny tomte fått för sig att rösta på en stam som inte längre finns. Så för min del får den gärna låsas.
 

DeletedUser

Guest
Det är bara i konsekvensens namn den fortfarande är öppen. Finns en gammal favvostamtråd på ettan som man valt att hålla öppen och känner inte att jag kan stänga denna utan att jag får lite röster för det.. eller emot. Dock kan jag ha synpunkter på vad som skrivs och stänga när jag tröttnat. På V1 röstar dom ju bara, finns inget att "hugga på"... ;)
 

DeletedUser

Guest
Också för stängning. Hatar att se mitt namn jämt och ständigt.
 

DeletedUser

Guest
Ser jag inget motstånd mot stängning inom 24 timmar så åker hänglåset på. Verkade inte finnas något intresse att hålla den öppen egentligen så då får den somna in i så fall.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp