Farväl

DeletedUser

Guest
Hej.

Tydligen inte tillåtet att hänga ut en admins agerande på externa, då tas posten bort... men men.

Jag väljer att korta ner det hela istället och hoppas på att Moderatorn inte väljer att ta bort detta avskedet heller?

Mycket händer i k44, Många frågor har ställts så jag kan passa på att ta det kortfattat så att min Tredje post inte tas bort med?

Som ni flesta vet så är jag ledare av WAAWAL men jag väljer idag att sluta spela detta spelet av diverse anledningar som jag tråkigt nog inte kan förklara för då tas min post bort.
Jag vill iallafall med vänliga ord tacka alla spelare på värld 14 för den tiden som varit, jag ledde min stam WAAWAL till andra plats på världen och jag är stolt över alla mina tappra legionärer, tillochmed när osämja och inbördeskrig inom stammen så valde stammens grundspelare att hålla ihop och kämpa tillsamans och inte falla för det yttre trycket, det här är ett tecken på värdiga spelare och jag hoppas verkligen att ni kommer långt även utan min närvaro.

Många har undrat hur ICA så plötsligt kunde ta så många byar av oss så fort. ( Snälla kära moderator ta inte bort min post jag lovar att inte nämna några namn )
Den simpla anledningen är att varende en av mina byar var tömda på defftrupper som var placerade 30 timmar bort i söder, 2 dagar efter att jag vi inledde våran offensiv och krigsförklaring emot Defiance så fick en ban för olämpligt namn på krigsförklaring och fick en 72 timmars ban med möjlighet att anfalla mig.

Roligt nog kan ni förstå att jag inte kunde dra hem trupper, jag kunde inte komma åt accountet och bokstavligt kunde inte leda stammen ordentligt, mina byar blev placerade på silverfat åt ICA som plockat i princip alla mina byar. Efter mina 72 timmar blev jag sedan perma bannad för ett regelbrott som inte existerar? ( extremt intressant, väntar fortfarande på att få det förklarat ). Jag kan alltså inte längre spela och väljer då att ta farväl här i externa.

Men men, Jag vill tacka er alla för den tid som varit och jag väntar bara på vändning från WAAWAL för jag menar, tror ni verkligen att ni att en stam med denna grund kommer att falla mot ett sådant hot som ICA och Susa, nästan skrattretande. Jag önskar er iaf en lyckad strid tills ni blir bortadlade av mina Legionärer!

Mvh // Albin Före detta Ledare av legionärerna
 

DeletedUser

Guest
Skicka PM till mig om vad som hänt om du känner för det, gissar på att det inte är första gången en sån här situation uppstått på .se
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar dig Grafcrew och har haft en hel del roliga konversationer ingame. Men hur tänker du med att döpa dig själv till Führer och kriget till kristallnatten? Inget skitsnack om att "führer betyder faktiskt ledare på tyska". Det gör det säkert men det är helt irrelevant, det sänder en viss sorts accociationer och det är du mycket väl medveten om, eller hur?

Angående teamet's hantering av detta så gäller det, som alla vet, att hålla tungan rätt i mun men jag måste ändå fråga varför X-ray's kommunik'éer eller stammen CCCP är ok? Sen är det i mina ögon horribelt att banna någon och låta den bli attackerad under tiden, inte minst pga det som hände här dvs att admin ändrade sig och alltså själv måste tyckt att beslutet var felaktiktigt på något sätt. Visst en vanlig bann påverkar oxå ett konto, ingen vill väl se massa röda siffror men det är en enormt stor skillnad på att tappa trupper och byar.
 

DeletedUser

Guest
Farväl Grafcrew. Du har iaf lyckats göra anonyma människor till rank 2 stam på tribalwars v14 :D
 

DeletedUser

Guest
Vad menar du med anonyma?

Jag har spelat med två när jag spelade i x. Jag kan säga att de var väldigt bra spelare. Sen spelar de under fejknick.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Många admins agerande är tvivelaktigt.
Riktigt tråkigt när ett adminbeslut påverkar en utgång i ett krig.
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
R.I.P D:


Utan Grafcrew tror jag dock det blir svårt att leda WAAWAL mot seger. (Tror jag, har inte sett några stats kanske står och ljuger)

Hursomhelst är det ett slag mot WAAWAL. Hur hårt ser vi i krigets utgång.


Side 1:
Side 2:
Tribes: ICA, SuSa

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 29
Skillnad: 29

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 159,975
Skillnad: 159,975

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart





Detta ser dock mysko ut? :thinking: Eller så har båda sidor grymma försvar helt enkelt...
 

DeletedUser

Guest
image.php


WAAWAL´s tillväxt de senaste veckorna efter att ICA förklarade krig :)
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Åldern som tryter för den gamla gubben? ;)

B2T
Många underskattade Albin. Jag tyckte han gjorde ett fantastiskt jobb som ledare!
Synd bara att han har slutat för gott:/
 
Topp