Farväl, värld nio.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vi ska alla den vägen vandra....
Av stoft är du kommen, till stoft skall du åter bli.

Nä kanske dags att packa resväskan snart..vad behöver man ute i den riktiga världen ett par fillingar och en tandborste? Fan det är ju vinter...vantar, mössa fillingar och tandborste då?

Trots att jag i mycket har sett mig som en meningsmotståndare till dig Jäger kan jag inte sopa under mattan att du har varit effektiv.
 

DeletedUser

Guest
Nu kanske v9 får en nyktrare syn på politik & propaganda när den blir lite mer torrlagd.

Lycka till IRL och ses kanske på en annan TW värld.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
I serve Jägermeister...

l_______ l
l__ice___l
l__cold__l
l_______ l


...now and always!
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att så många av mina forna vänner i Sprit slutar :(

Jag vill främst skicka en hyllning till Jäger. Jag har spelat på mer än 20 världar på både .se och .net och Jäger är den bästa ledare jag spelat under sedan jag var med i TCK på W1 på .net.

Lycka till, alla Spritare som nu slutar. Vi får hoppas att den nya ledningen lever upp till ert förtroende.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till i RL

En god och värdig diplomat har lämnat denna värld. skall bli spännande att se hur livet rusar vidare i v.9
Önskar dig allt gott.


Mvh

FV
 

DeletedUser

Guest
-Jager.jpg



-leker2.jpg

Vi glömnde ju använda dom :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu kanske v9 får en nyktrare syn på politik & propaganda när den blir lite mer torrlagd.

Lycka till IRL och ses kanske på en annan TW värld.

Tror du verkligen att det kommer bli en nyktrare värld då jag sitter i baren i SPRIT? Nädu vi kommer att ha samma fulla rulle som vanligt fast utan vår älskade jäger, han har dock fortfarande alltid en plats i vår lever.
 

DeletedUser

Guest
Tror du verkligen att det kommer bli en nyktrare värld då jag sitter i baren i SPRIT? Nädu vi kommer att ha samma fulla rulle som vanligt fast utan vår älskade jäger, han har dock fortfarande alltid en plats i vår lever.

Yes.
Han lär väl sätta stora märken på varje individs lever i SPRIT.
Fast vi blir icke påverkade av det på negativt sätt tack vare Herren Promillo som anser att vi ska föra hans talan vidare och beskyddar oss med sin supande kraft!..
 

DeletedUser

Guest
Tror du verkligen att det kommer bli en nyktrare värld då jag sitter i baren i SPRIT? Nädu vi kommer att ha samma fulla rulle som vanligt fast utan vår älskade jäger, han har dock fortfarande alltid en plats i vår lever.

"Nyktrare" kan ju tolkas på flera sätt och inte bara avse promillehalten i blodet, eller hur?

Sedan trodde jag du var en vinkille och inte en hardcore spritare. Vin är ju både nyttigare, godare och mer kulturellt högtstående än sprit.

Och inte att förglömma, man kan dricka mer vin och ha roligare längre innan man tuppar av än när man dricker sprit. :)


Att era stridvagnar längst fram klarar att hålla kurs och tempo med en ny ledning tvivlar jag inte ett dugg på. Lycka till.
 

DeletedUser

Guest
MrRisling en vin kille? Om jag inte tar miste så är det största ölaren i stan ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror det börjar bli dags att avsluta avslutet. Imorgon stänger jag tråden. Har ni något att säga så är NU tiden för det. ;)

//Humble
 

DeletedUser

Guest
I serve Jägermeister...

l_______ l
l__ice___l
l__cold__l
l_______ l


...now and always!

R.I.P Jägermeister skulle nog varit roligt o gå under din ledning, men då skulle man inte fått busa runt på forumet som jag gjort och ingen att reta upp direkt ^^
 
Reaktionspoäng
0
I serve Jägermeister...

l_______ l
l__ice___l
l__cold__l
l_______ l


...now and always!

R.I.P Jägermeister skulle nog varit roligt o gå under din ledning, men då skulle man inte fått busa runt på forumet som jag gjort och ingen att reta upp direkt ^^

Jadu, everybody serves jägermeister på ett eller annat sätt. Antingen med byar eller under hans order. :)

We love u dude, don't forget sprit. (k)
 

DeletedUser

Guest
"Nyktrare" kan ju tolkas på flera sätt och inte bara avse promillehalten i blodet, eller hur?

Sedan trodde jag du var en vinkille och inte en hardcore spritare. Vin är ju både nyttigare, godare och mer kulturellt högtstående än sprit.

Och inte att förglömma, man kan dricka mer vin och ha roligare längre innan man tuppar av än när man dricker sprit. :)


Att era stridvagnar längst fram klarar att hålla kurs och tempo med en ny ledning tvivlar jag inte ett dugg på. Lycka till.

Vin är gott om det blandas med sprit ^^ Dock så är det inte mitt fel att jag heter som ett vinmärke, nicket är efter mitt IRLnamn ^^

MrRisling en vin kille? Om jag inte tar miste så är det största ölaren i stan ;)

Du känner mig verkligen ;)

Riesling är ju annars en druva.. förstår du analogin?

Stämmer bra det nån djävul döpte en druva efter min familj ^^
 

DeletedUser

Guest
Jisses. Tack för bumpen. Glömde låsa den.... Kan det vara spriten? ;)

**Klick**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp