farmskript nerlagt?

DeletedUser

Guest
jag har testat alla farmskript på sidan inget funkar... det funkade igår, jag kopierar och klistrar in men jag attackerar en och samma by hela tiden snälla hjälp mig.
 

DeletedUser

Guest
jag använder skriptet

Källkod:
javascript:var[sp,sw,ax,scout,lc,mount,hv,ra,cat]=[0,0,0,1,45,0,0,0,0];coords='koordinater 636363636363 här';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('This%20script%20needs%20to%20be%20run%20from%20the%20rally%20point');coords=coords.split("%20");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farm=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('last village');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new%20Date(2009,11,11);document.cookie ="farm="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].spear,sp);insertUnit(doc.forms[0].sword,sw);insertUnit(doc.forms[0].axe,ax);insertUnit(doc.forms[0].spy,scout);insertUnit(doc.forms[0].light,lc);insertUnit(doc.forms[0].marcher,mount);insertUnit(doc.forms[0].heavy,hv);insertUnit(doc.forms[0].ram,ra);insertUnit(doc.forms[0].catapult,cat);end();

när jag kollat igenom det lite är det det här som inte funkar:

Källkod:
;coords=coords.split("%20");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farm=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('last village');if(index>=coords.length)

detta fejk skriptet funkar jätte bra
Källkod:
javascript:coords='66666666666';var doc=document;if(window.frames.length>0)
doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf("screen=place")==-1)alert("This script needs to be run from the rally point");coords=coords.split(" ");index=Math.floor(Math.random()*coords.length);coords=coords[index];coords=coords.split("|");doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].light,50); insertUnit(doc.forms[0].spy,1); end();

dock när jag lägger in tur och ordning så funkar det inte vad har hänt?
 
Topp