Farmskript 7.0 värld 1

DeletedUser

Guest
Tjenare!

Skulle gärna vilja ha ett fungerande farmskript för värld 1 som nu kör version 7.0. Jag har testat ett helt gäng med skript men jag kan inte få ett enda att funka. Lite hjälp vore väldigt uppskattat!

//erru
 
Reaktionspoäng
0
Jag vet inte vilka du har testat, men det här funkar på v14 iaf.
Källkod:
javascript: sp=0;sw=0;ax=00;scout=1;lc=15;hv=0;cat=0;ra=0;coords='555|555';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('This%20script%20needs%20to%20be%20run%20from%20the%20rally%20point');coords=coords.split("%20");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farm=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('last village');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new%20Date(2015,11,11);document.cookie ="farm="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].spear,sp);insertUnit(doc.forms[0].sword,sw);insertUnit(doc.forms[0].axe,ax);insertUnit(doc.forms[0].spy,scout);insertUnit(doc.forms[0].light,lc);insertUnit(doc.forms[0].heavy,hv);insertUnit(doc.forms[0].ram,ra);insertUnit(doc.forms[0].catapult,cat);void(0);
 
Topp