Farmingsdiskussioner

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Eftersom några (jag inkluderad) lyckats prata mycket Off-T om farmining tycker vi ska få diskutera det här.

O just de ja,en del farmar inte dom "lånar" eller så försöker dom bestraffa med joggnigs turer som straff men tyvärr som så smarta våra soldater är så tar dom ju med sig reshuher när man inte vill det :( mycket sorligt!
 

DeletedUser

Guest
Idag när jag var ute med trupperna o sprang lite o träna så märkte jag att mitt förråd blev påfyllt och fick klagomål från byborna i byarna runt omkring att mina soldater har smygit o tömt deras förråd o bankat ner murarna för dom :O men aja får man lite påfyllning på andras bekostnader gör det väll förhoppnigsvis inte så mycket :p
 

DeletedUser

Guest

du vet, när man skickar gubbar att bygga på farmen, i verbform blir det farma..

för övrigt känns den här tråden relativt fånig, ska alla berätta sina egna historier om hur dom farmar när alla egentligen gör samma sak - nämligen skickar sina trupper mot i princip alla byar i deras närhet ?
 

DeletedUser

Guest
hernando

jag har en brevid mig som skrev i början inställningar börja om nu farmar man han istället jag tycker han ska sluta eller börja om.:D
 

DeletedUser

Guest
Jag hade en farm som jag farmade.
Då startade han om :O

Wooooow, behövde inte hota honom!
 

DeletedUser

Guest
Kan tyvärr inte säga vem det var då jag spelar under annat nick och då kanske spelaren jag farmade avslöjar mig :confused:
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Mina farmer är ofina och bygger lynchmob och spetsiga träpalisader när jag tittar in för förfriskningar .:D
 

DeletedUser

Guest
så klart man farmar jag farmar som fan... problemet är att alla byarna är ju tomma...... buhuhuhuhhuhu:D:D
 

DeletedUser

Guest
tja wallin brukar kalla mig "tepes" vet inte om det är relevant i denna tråden dock :p
 

DeletedUser

Guest
Lustigt, alla byar runt om mig har antingen blivit gråa eller så byggs gömstället upp till 10. :eek: Konstigt :S
 

DeletedUser

Guest
Då denna tråd, hur intressant den än må vara gränsar till spam väljer jag att låta den gå hänglåsdöden till mötes.

Sorry Chernobyl, du får skicka lite nukes på mig i V1 om du misstycker. ;)

Mvh
Humble

**Klick**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp