Farmgräns?

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
Om du tänker efter och ser det från andras point of view och inte bara din egen tror jag mycket väl att du skulle förstå varför dom låter 1 (!!) värld ha limited haul. Tänk alla personer som studerar/jobbar men ändå brinner för tw och vill kunna hänga med trots att de inte kan sitta 24/7. Detta är alltså en värld det handlar om, så om du testar .net ett tag eller väntar tills v.25 och slutar att sprida ditt missnöje här, det skulle nog uppskattas! :)


Jag säger bara wow, klart dom hänger med ändå? Jag har fixat det även med plugg/jobb? Mitt missnöje? Jag la en fråga och sen har ni kommit in och tryckt emot det, klart jag skyddar mig själv snälla
 
Reaktionspoäng
0
Ja din formulering var ju ganska provocerande. Sen så har radioactive fullkomligt rätt. Att du hänger med även med plugg/jobb betyder inte att andra gör det. Sen att dem som nu hänger med är överbelastade är också en faktor och att de inte jobbar och pluggar med deras fulla kapacitet vilket också är en faktor som kommer påverka deras liv.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Förstår inte vart skon klämmer då det klart och tydligt framgår i världsinställningarna att världen har farmgräns så det är ett aktivt val man köper geom att registrera sig på den. Dessutom är det ingen som tvingar någon att just spela på en sådan här värld mot sin vilja när det finns "vanliga" uppe också samt att en ny världsstart troligen inte är evigheter bort.

Tror många säger tack till denna eftersom man har bättre saker att lägga sin tid på också men ändå vill vara med på ett hörn.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
förstår inte riktigt ditt problem kalle vill du inte spela med farmgräns så spela någon annanstans. denna värld är framförallt gjord för spelarna som inte har tid att vara inne dagarna i ända och farma, det finns mer aspekter i tw än bara farmandet något som många nyare spelare verkar ha glömt.
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
förstår inte riktigt ditt problem kalle vill du inte spela med farmgräns så spela någon annanstans. denna värld är framförallt gjord för spelarna som inte har tid att vara inne dagarna i ända och farma, det finns mer aspekter i tw än bara farmandet något som många nyare spelare verkar ha glömt.

Varför fortsätter ni säga samma sak om och om igen? Allt det du skrev nu har alla skrivit? Du behöver inte förtydliga för mig ännu en gång, detta var mina åsikter? Jag frågade om det och bad inte om negativa saker emot mig. "Nyare spelare har glömt" Har nog spelat det här så mycket längre än dig..
 

DeletedUser

Guest
Limited haul kommer att finnas hela rundan. Den är till för spelare som inte har oändligt med tid som det redan har sagts. Samt så blir den omställd om du blir adlad. Det är otroligt segt kan jag tänka mig.

Sedan så behöver du inte börja kasta ut dig otrevligheter för att människor upprepar sig. Jag antar att du fått svar på vad du ville nu.
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
Sedan så behöver du inte börja kasta ut dig otrevligheter för att människor upprepar sig. Jag antar att du fått svar på vad du ville nu.

Vart har jag sagt otrevligheter? Skicka dom till mig så kan jag se vad jag har skrivit för dumt och som har stört er? Det är ju dom som håller på och kasta saker över mig snälla...
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Flaggorna följer inte världen utan nicket dock råkar v24 ha flaggor aktiverat, har du spelat en tidigare värld med flaggor så har du dem med dig om du väljer att köra samma nick.
 
Topp