Farm skriipt

DeletedUser

Guest
Jag har ganska nyligen skaffat PK, och jag undrar om någon kan ge mig ett bra farm script och förklara hur det fungerar? :)
 

DeletedUser

Guest
Ganska enkelt. Fast beror ju på om du vill ha flera byarn med på själva skriptet.

Men om du har riktat in dig på just en by så är det enkelt.

Steg 1

Anfall den byn du vill ha skriptet "riktat" på.

Steg 2

Gå till rapporten.

Steg 3

Scrolla ner, höger klicka sedan på "attackera med alla trupper igen" och tryck "kopiera länkadress".

Steg 4

Inställningar > Redigera snabbmeny > Lägg til ny länk > Klistra in och välj namn. Done! :)

//////

Detta är ett enkelt sätt att ducka på. Fast detta exemplet är utmärkt för speed osv...
Jag tror det ska finnas andra skript som du lägger till kordinanterna osv. Vet inte men den kanske finns här: http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=12169
 

DeletedUser

Guest
Nej nej, finns ett ultimatare script som du borde använda. Kan ge det senare när jag har ork.
 

DeletedUser

Guest
Ganska enkelt. Fast beror ju på om du vill ha flera byarn med på själva skriptet.

Men om du har riktat in dig på just en by så är det enkelt.

Steg 1

Anfall den byn du vill ha skriptet "riktat" på.

Steg 2

Gå till rapporten.

Steg 3

Scrolla ner, höger klicka sedan på "attackera med alla trupper igen" och tryck "kopiera länkadress".

Steg 4

Inställningar > Redigera snabbmeny > Lägg til ny länk > Klistra in och välj namn. Done! :)

//////

Detta är ett enkelt sätt att ducka på. Fast detta exemplet är utmärkt för speed osv...
Jag tror det ska finnas andra skript som du lägger till kordinanterna osv. Vet inte men den kanske finns här: http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=12169




Men då måste man väll ha premium också?? eller hur? :)
 

DeletedUser

Guest
Men då måste man väll ha premium också?? eller hur? :)

Steg a1
Ctrl+Shift+B

Steg a2
Skapa ny bokmärkesgrupp, namn valfritt.

__________________________________________________ _______________________________
Steg b1

Anfall den byn du vill ha skriptet "riktat" på.

Steg b2

Gå till rapporten.

Steg b3

Scrolla ner, höger klicka sedan på "attackera med samma trupper igen" och tryck "kopiera länkadress".

Steg b4
Klistra in länkadressen i din nya bokmärkesgrupp.


^
Repetera ovanstående tills du har alla dina farmbyar insatta.

Steg c1
Gå in på din bokmärkesgrupp>klicka på den första>håll inne shift>klicka på den sista>Högerklicka välj Open(öppna).

Notera att detta gäller Opera.
 

DeletedUser

Guest
Äsch orka bookmark-farming, kör på traditionell farmscript :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
My bad, längesen jag spelade på någon värld utan premium så blev en vanesak.

Om du inte vill betala premium så kan du ju passa på att spara bokmärken när du får gratis premiumpoäng.


I snabbmenyn (kräver premium) är det möjligt att lägga in och köra Javaskript. Javaskript är endast tillåtet att köras ifrån snabbmenyn, alltså inte via webbläsarbokmärken eller dylikt. Dessa skript kan fylla i former (så som antal trupper i rekrytering i barracken) och får enbart köra en hantering per klick.
 
Topp