Farm assistans.

DeletedUser

Guest
Är det möjligt att göra så att den tar bort raporten när man attackerat ?

T.ex om jag trycker på att den ska attackera med trupp 'A' så gör den det och tar samtidgt bort den gammla raporten?
Blir en herrans massa raporter annars som man inte har någon nytta av, och de man har nytta av drunknar i alla farm rapporterna!
 

DeletedUser

Guest

Sitter jag och spammar igenom 200 raporter och skickar en ordentlig attack, sen är jag inte inne när den attacken jag vill spara kommer, då måste jag leta igenom sida för sida efter den och det blir irriterande tillslut.. kan man deleta rapporter samtidigt som man skickar iväg dem ?
 

DeletedUser

Guest
Finns en del sorteringsfunktioner på rapporterna men ingen som plockar bort alla barbby attacker kanske skulle vara något för framtida uppdateringar. Så man kan plocka fram rapporter från attacker på spelare endast .
 

DeletedUser

Guest
Om du använder filterfunktionen (lägg ett filter på alla som innehåller barbar t ex så får du fram alla farmrapporter mot barbarbyar) dessa sparar du sedan i en mapp som heter farm. Gör du detta några gånger per dygn (får givetvis göra på bonus också) så har du alla farmrapporter borta från mängden.

Du kan också använda filterfunktionen för att få fram alla rapporter med ett givet bynamn.
 
Topp