Farligast på slagfältet

DeletedUser

Guest
Tror inte jag är den vassaste deffensiva spelaren på v6, långt ifrån så finns det säkert många, många som är bättre. Men en sak kan jag försäkra dig alive och det är att jag långt ifrån har haft "halva FTW! deffbyar" hos mig, jag har fått slita hund för att flytta runt deff och snipa adels ska du veta. Det räcker inte med att sätta dit 60/60k deff å tro att allt är lungt, som jag sett att vissa tror i tidigare komentarer :D

Så jag förväntar mig ingen hedersplats, men att jag skulle haft halva FTW!´s deff i mina byar å bara väntat ut attackerna är lite galet. Fast det hade varit skönt om det var så ;)

Om du inte har haft all FTW:s deff innanför dina murar så stiger du lite på min skala...;) Vår upplevelse är att du har varit väldeffad, men då har du istället skött dina truppförflyttningar väl.
 

Embryo

New Member
Reaktionspoäng
0
Det fanns vissa byar som helt klart var uppdeffade av många andra, det tror jag paradigm vet efter ca 40 offbyar rätt in i väggen på samma by :D

Alla byar har haft lite deff från stammen, men det är ju idiotiskt att inte ha det med det läge jag hade/har. Resten har varit ren förflyttning/duckning/snipning. Så till viss del har jag hela tiden haft assist från stammen, självklart....men sen ligger det många timmar bakom oxå.

Skall säga att jag var väääldigt nära att sluta spela tw när jag hade haft stora offensiver på mig vecka efter vecka, det tog nästan knäcken på mitt privatliv och jobb. Fråga Piaz, hon vet hur nära jag var att sluta, å andra sidan va det faktiskt Piaz lilla "svek" som fick mig att bita ihop å köra vidare.....tack för det Piaz :rolleyes:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ja du Alive du skall bara veta hur nära det var att jag bara lade av när jag kom hem efter 10 dagar i solen.... och sedan igen när jag satt med 2500 inkommande....
och ja jag vet du skulle ha hört mitt språk när jag själv upptäckte hur jag klantade mig och det inte bara 1 gång.... Jag brukar för det mesta lyckas få in adeln efter renset....
Men den konversationen vi har haft har vart rolig:) och ja jag är kanske lite för öppen med privatlivet ibland... men jag tror inte att jag lämnade mycket information om spelet... men en ledtråd av misstag vet jag att det blev.... hade jag inte försökt skyla över hade du nog inte kommit på att jag skulle åka iväg dagen efter.... får skylla på min resfeber.... jag hatar att flyga. Jag har fortfarande inte fattat hur du kom på det... Jag läste konversationen flera gånger men kom ändå inte på det...
Men nu så är det dax att skicka iväg lite mer trupper mot de små barbarerna i rimmen..... Ja jag har en plan, jag vet vad jag gör... de är på 1k poäng jag vet:)
Jag klan lugnt säga att jag hellre har dig med än mot... Du verkar vara en suverän general helt i klass med min egen
Den mest otrolige deffspelaren jag sett hitintills:) Embryo
Men ja du Päron.... den övertalningsförmågan du har är inte dålig.... ett tag hade jag verkligen funderingar på att gå över till er. Jag funderade fram och tillbaka i flera månader, men var också öppen med mina funderingar mot stamledningen..... Så ja en del fick läsa min post eftersom jag inte ville vara spion. och det hade fungerat likadant om jag gjort så att jag bestämt mig för att gå över... öppenhet är mitt motto... Alltså sätter jag ingen som KÖ som jag inte litar på...
Trot eller ej men ½a texten har jag nog raderat som vanligt när jag skriver... 00.44 hm dax att sova.... nja inte än eller hur:) Natten är ung och yngste sonen ute och dricker en öl med polarna för första gången. Klart att en mor får ångest... han är ju bara 18:) och skall sova över hos en kompis.
Men det finns många bra spelare och många som är snabba på att deffa och deffas upp... men men jag kommer att sakna en del av er väldigt mycket och ni vet vilka det är.
Kramar Pia
 

DeletedUser

Guest
Jag gillade våra Pm vi fick av dig när du var under massanfall från mig;)
Jag har mycket ork till att fejka;)

Alive ramla av stolen en gång när han läste hur mycket fejk jag hade skickat mot en spelare^^
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Lite problem att hitta de skarpa..... tillslut så gick det inte att bry sig när det ramlade in nya anfall hela tiden...... Jag förstår att min KÖ fick ett sammanbrott.
Kram Pia
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Tja... Från egna erfarenheter kan jag knappt säga nånting överhuvudtaget. Vet att ni planerade en offensiv på mig (som inte blev av? tack och lov, hatar katas) men som mest annars under hela kriget tror jag var 30 eller så inkommande från 023 (alla fakes) för några månader sen. :p

I vilket fall som helst kan jag bara hålla med Alive. TorOfAsa (the original and best) var den som till synes skapade största hålet i Simons vägg vilket även var vår mest utsatta punkt.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Svårt att säga. Embryo var lite småjobbig när jag höll på med min sattelitby nere i hans kluster. Dock inte så aktiv/ev. aktiv kö på natten vilket gjorde att jag kunde röra om lite i grytan i alla fall. Känner på mig att du ångrar att du inte tog byn medan den fortfarande var barbar. ;)

Annars var väl Blutoni ganska vattentät också.

Det är seriöst pissigt ibland när man har 70h (mb) att gå för att nå fram till närmsta fiende. Att dölja adelståg på det avståndet är ju som att dölja stånd i badbyxor. :p

Ofarligaste offensiva spelaren: Finns en hel uppsjö med exempel men jag anar att det mest beror på övergivna KÖ-konton som behövde exportera lite blod. Var själv inte supernoga med fluffo och KOJO när jag hade dem, fast jag skickade fasen inte 200 offbyar på en och samma by. Det var lite overkill. Kommer inte ihåg vem det var dock.

Enklaste offer/sämsta deffspelare: Den nya slinkan, seriöst. Vad hände där egentligen? Baronen skulle ta över "spakarna" som det stod men epic fail blev det i alla fall. Ett stort bidrag till vårt genombrott i K55. Speciellt för min del.

Desperatast: Kan inte komma på något själv men visst har man hört legenderna om Divitions svärdfakes.

Roligast: Konverserade knappt med någon i FTW!. Folk gillar att snacka med dem de anfaller verkar det som, och ingen anföll mig så.. :p

Omognast/jobbigast: Alla i denna kategori har sedan länge försvunnit från världen. Tyckte därefter att FTW! allmänt höll en hög nivå, om man bortser från en och annan knappt byxmyndig person, men det är försumbart.
 

DeletedUser

Guest
Omognast/jobbigast: Alla i denna kategori har sedan länge försvunnit från världen. Tyckte därefter att FTW! allmänt höll en hög nivå, om man bortser från en och annan knappt byxmyndig person, men det är försumbart.

Typ Edde0 ;)
 

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Dags att ge en liten bild utifrån min horisont över FTW:s spelare:
Enklaste offer/sämsta deffspelare: Mirra, du gav mig en del enkla byar. Tack, tack...:)[/b]
Side 1:
Tribes:
Players: alive

Side 2:
Tribes:
Players: Mirra

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 0
Skillnad: 5

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 48,651
Sida 2: 0
Skillnad: 48,651

image.php


Inte för att jag tar åt mig, fick ju kontot för bara någon vecka sen. (a)
 

DeletedUser

Guest
Är det du som försökte ta sönder mitt nya kluster i söder^^?
 

DeletedUser

Guest
Inte för att jag tar åt mig, fick ju kontot för bara någon vecka sen. (a)

Vem har sagt att du måste ta åt dig av min kommentar? Jag gav bara min bild av saken...:)

Statistiken hade förresten sett likadan ut om du hade mätt under de två senaste veckan oxå...;)
 

DeletedUser

Guest
Doh jag trodde jag skulle slå alive iaf^^




Side 1:
Tribes:
Players: The Conqueror

Side 2:
Tribes:
Players: Mirra

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 5
Sida 2: 0
Skillnad: 5

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 35,008
Sida 2: 0
Skillnad: 35,008

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php
 

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Doh jag trodde jag skulle slå alive iaf^^




Side 1:
Tribes:
Players: The Conqueror

Side 2:
Tribes:
Players: Mirra

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 5
Sida 2: 0
Skillnad: 5

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 35,008
Sida 2: 0
Skillnad: 35,008

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php
Om ni nu anser att jag är v6's sämsta defspelare, testa den nya ägaren? ;)
 

DeletedUser

Guest
Om ni nu anser att jag är v6's sämsta defspelare, testa den nya ägaren? ;)

Jag har inte utnämnt dig till V6 sämste deffspelare. Jag har utnämnt dig till den FTW-spelare som jag tycker har skött defensiven sämst mot mig. Det innebär inte på något sätt att du är dålig...så jag försöker verkligen inte trakassera dig. Har du uppfattat det så, så hoppas jag att du nu kan se nyanserna i det jag har skrivit och se glimten i ögat.

Jag vet inte var i budskapet om att vi har slutat spela som du tappade tråden...;) Lite svårt att adla dig här i det allmänna forumet...:D
 
Topp