Farligast på slagfältet

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har inte utnämnt dig till V6 sämste deffspelare. Jag har utnämnt dig till den FTW-spelare som jag tycker har skött defensiven sämst mot mig. Det innebär inte på något sätt att du är dålig...så jag försöker verkligen inte trakassera dig. Har du uppfattat det så, så hoppas jag att du nu kan se nyanserna i det jag har skrivit och se glimten i ögat.

Jag vet inte var i budskapet om att vi har slutat spela som du tappade tråden...;) Lite svårt att adla dig här i det allmänna forumet...:D
Jag förstod att det fanns en "glimt i ögat" med i det, men jag uppfattar ändå det som att du påstår att du är en bättre spelare än mig.

Och det finns många spelare i forna Horden som ännu inte har slutat, jag tänkte att om du fortfarande spelade, att vi kunde ta oss en liten match du och jag. =)[/
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
precis jag sa att jag hade en kompis i horden som deffade den då vart det fart på horden men inte på rätt sätt. ni fick panik och gick på det så jag kunde hålla byn typ ett dygn utan deff mitt uppe i nordöst :p
 

DeletedUser

Guest
Min åsikt

Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Viktor II gav mig en hel del motstånd på slutet.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Embryo , det kostade nog en 30-40 offbyar per by jag adlade av han:) Kul var det

Ofarligaste offensiva spelaren: Hockeysteffe när han spelade, väldigt enkel att deffa då han bara siktade in sig på 2-3 byar och inga fejks

Enklaste offer/sämsta deffspelare: Daemon.exe , vet inte hur många olika spelare som vart på det kontot men dom slutade 1 efter 1 , förmodlingen inte min förtjänst.

Desperatast:mrjcdk , bad om nåd efter jag adlad ett antal byar av han

Roligast: Dödsvrede när han spelade, gillade våra nattliga samtal

Omognast/jobbigast:Någon omogen 13 åring jag ej kommer ihåg namnet på. Förövrigt så har FTW! alltid hållt en hög klass på IGM.
 

DeletedUser

Guest
Faller för grupptrycket och gör en sån här grej jag också ;)

Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Startade på minimjölk med 4 siffrigt inkommande, men jag tyckte faktiskt inte någon var speciellt vass i den offensiven och det var den ända jag hade emot mig under min tid om jag inte minns helt fel... Tappade för bara två byar som jag tog tillbaka när jag satt på kontot under den offensiven :)
Men på hordensidan säger jag nog Unix eller Alive- köttade på bra gjorde dem.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Embryo - Om han deffade upp sig själv ska han ha all heder, riktigt bra jobb i så fall. Men min misstankte är att han fick väldigt mycket hjälp. Men deffade byar va de i vart fall...
Simon Wiberg tar ju iof alla! med hästlängder! Helt sjukt va denna kille orkar...

Ofarligaste offensiva spelaren: har som sagt inte fått någon större offensiv under min tid på mini och inte under min tid på ollypolly innan det heller för den delen så jag vet faktiskt inte... Kanske

Enklaste offer/sämsta deffspelare: Alla kö-konton! haha ne men warrior17 när denne spelade. den speedliraren som kom in i FTW! var inte heller mycket enligt mig att hänga i granen :)

Desperatast: har inte stött på någon desperat spelare faktiskt... Det närmsta jag kan komma är pias som skickade mail när hon hade lite inc's från mig och frågade om det inte var nog snart. Inte speciellt desperat men det är det närmsta jag kan komma ;D (inge illa ment pias)

Roligast: The Conqueror - solklart denna störtsköna snubbe! :)

Omognast/jobbigast: hmm... har stött på någon random som frågade om råd samtidigt som han anföll med tre fejk och skrev "take this"... förstod mig aldrig riktigt på honom...

// Minimjölk
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: mattec92, mest för att han trots sitt tidigare utgångsläge har vuxit till sig under en kort tid och gett mig m.fl. "run for the money" i K64 samt övrig twstat.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Embryo. Med lite hjälp från stammen har killen gett Horden ett rent "helvete". Det ska kosta j*vlar borde vara hans motto!

Ofarligaste offensiva spelaren: Borde ges till hela shadows och yyigys som stam, visserligen har en del av dem försökt men förgäves.

V6:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: Huga, finns för många för att listas här. Förmodligen de som under tättaste bombningar av FTW! vikt sig på förhand.

Desperatast: Får tyvärr ge Horden en känga, avslutar inte med flaggan i topp genom att upplösa stammen och springa med svansen mellan benen. Hade undkommit det genom att stanna kvar som stam och kämpa än mer.

Roligast: Hm.........Förmodligen alla de som alltid skickar iväg ett IGM med, Varför attackerar du mig? osv...

Omognast/jobbigast: Finns för många att lista, som vanligt är det de som IGM:ar med taskig attityd och beter sig som om de inte vet att det är ett krigsspel.......
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
"Desperatast: har inte stött på någon desperat spelare faktiskt... Det närmsta jag kan komma är pias som skickade mail när hon hade lite inc's från mig och frågade om det inte var nog snart. Inte speciellt desperat men det är det närmsta jag kan komma ;D (inge illa ment pias)"

Ja du det var nog när jag hade +2500 inkommande samtidigt... Det var lite jobbigt och nedtryckande kan jag nog erkänna. Men fick lösa det med lite fatalistiska tankar. Går det så går det. Tack och lov för förvarningen så att jag hann få lite deff den här gången... Annars så hade jag nog inte klarat den andra omgången med anfall mot mig. För att få dit deff hade tagit för lång tid annars.

Men men minimjölk det var lite kul att skicka dem för jag vet hur irriterande det är att få de breven avslutade med en kram:)
Kram Pia
 

DeletedUser

Guest
Desperatast: Får tyvärr ge Horden en känga, avslutar inte med flaggan i topp genom att upplösa stammen och springa med svansen mellan benen. Hade undkommit det genom att stanna kvar som stam och kämpa än mer.

Ja, ELLER HUR :d

Att avsluta när man inser att det inte håller längre när många nyckelspelare lägger ner är ju verkligen en desparat handling, till skillnad från att tex merga med 3/4 av världen......LOL

Du får nog önska dig en ordbok av mamsen nästa jul grabben :p
 

DeletedUser

Guest
Ordbok....allt du har att säga efter att vikt dig. Illa!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Päron du vet att vi innerst inne på något sätt älskar dig eller hur?
Ungefär som vi älskar päronsoda... om det säger något:)
Men du adelståg... jag fick nog bara några fejks från dig.
Kram Pia
 

DeletedUser

Guest
Tjaa, din åsikt är väl inte direkt nått att bli upprörd över ^^

Tänkte bara att du borde slå upp ordet desperat :p

Borde inte kommentera men kan inte vara tyst som vanligt. Verkar som du är bitter över att saker och ting inte gick din väg. Nu är ni borta och gnäller om att det inte gick "fair till". Spelar man TW får man räkna med framgångar samt motgångar.

I ert fall så är det trist att "vika sig" istället för att se till att hitta lösningar på de problem ni uppenbarligen hade/har.
 

DeletedUser

Guest
Den enda och farligaste jag mött på slagfältet är Eramujun och jag har även inkommande ifrån han :) Ett sista desperat försök ?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Inte fått några större attacker på mig men kebabkurt som drog iväg sina 100+ off byar på helt random byar var ju lite farligt ;P. annars får det bli Alive!

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Embryo / Simon Wiberg verkar duktiga :D

Ofarligaste offensiva spelaren:
Shrimp Pie, sry men att ha 15 sek mellan varje adel och 20 min mellan rens och adel när dina byar ligger 4 rutor ifrån är inte särskilt farligt :p

V6:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: Vet inte direkt.. får nog bli shrimp pie igen :p - han har alltid 1 def by i varje by och förflyttar inget när han blir attackerad, iaf inte vad jag har märkt..

Desperatast: Inte för jag vill skriva ngt ont om Horden men Sanna andersen verkade hyfsat desperat när hon var under attack, det ända som stod i hennes assistans tråd (om jag minns rätt) var: "skicka ass till alla mina byar" menmen.. alla byar kanske hade skarpa mot sig, vad vet jag :p

Roligast: Stålhandske, 042 eller Pias!

Omognast/jobbigast: Robban12 som håller på med sina "needa def til 3e byn blir adlad" trådar på stammens forum -.-
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp