Farligast på slagfältet

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Snor från V2, båda världarna är ändå så lika^^
Lade dock till lite:)


Farligaste offensiva spelare på slagfältet:

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet:

Ofarligaste offensiva spelaren:

V2:s Enklaste offer/sämsta deffspelare:

Desperatast:

Roligast:

Omognast/jobbigast:

Kopiera svara och motivera erat svar.
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Hmm... Finns många bra.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Får gå på OBF där Embryo leder stort. Säger en hel del.

Ofarligaste offensiva spelaren: Gizzur och Sanna Andersson :rolleyes:

V6:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: Gizzur. Efter en vecka så borde man ha fått dit deff till sina nyadlade byar. Dom blev enkla mål :rolleyes:

Desperatast: Stålhandske. Skickar alltid lottoadlar sent på nätterna och hoppas på att hitta något. Lyckas 1/20 gånger.

Roligast: Finns många roliga å snacka med. 042, tobiblas, etc.

Omognast/jobbigast: Stålhandske. Se Desperatast.
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Tack blutoni :) Väldigt snällt sagt. Blev riktigt rörd över att du överhuvudtaget kom ihåg mitt namn:rolleyes:
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
sorry, men va ju tvungen :rolleyes: för du hade ju frontbyar som va i princip utan deff i över en vecka :\
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Krall är en farlig jäkel, alive vill man inte bråka med. Finns många fler:)

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Simon helt klart!

Ofarligaste offensiva spelaren: Hmm inte ofta man får skarpa, undrar om jag fått det ens:confused:
Nån spelare tror jag det var men kommer inte ihåg vad han hette:p

V6:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: Var två st i början av LAW vs Horden kriget, Dandior(?) och Warrior17(?), jaa bra var dom inte;)

Desperatast:

Roligast:Minimjölk<3

Omognast/jobbigast: Hemlis;)
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Inte stött på någon än. Men av rapporter att döma så är det Agalevom eller TorOfAsa

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Simon Wiberg, klarade massanfallen brutalt bra.

Ofarligaste offensiva spelaren: Tupac Shakur, skicka 76 rens på samma by :eek:

V6:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: TjockeRonaldo eller Stefan K.

Desperatast: Hmm. Ingen jag stött på.

Roligast: Lord Culvert, han har alltid något att säga, annars så blir det Päronsoda för hans roliga rapportnamn :p

Omognast/jobbigast: Inte stött på någon, v6 är en mogen värld.
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Agalevom Köttar på24/7 fattar inte vart han får sitt off ifrån:confused:

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Simon Wiberg/Embryo Behöver inte säga varför!

Ofarligaste offensiva spelaren: Sanna Andersson

V6:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: Widde 1 Finns ingen som deffar sina byar med mur på 0 bättre än dig

Desperatast: Blindside han kör 24/7

Roligast: Blutoni <3, Simon wiberg våra konversationer på natten har varit kul också

Omognast/jobbigast: Wonzip :) brukade alltid balla ut totalt!
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Krall och alive köttar hyfsat i öst, tycker även att agalevom går på en del norr;)

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Simon, Embryo eller Piaz

Ofarligaste offensiva spelaren: Ingen som anfaller mig så vad ska jag svara?:)

V2:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: Måste bara säga Widde 1

Desperatast: Jag :rolleyes:

Roligast: Ingen vågar snacka med mig:(

Omognast/jobbigast::cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag lämnar. Jag seglar igenom vatten och eld, jag tittar igenom skymning och gryning, jag känner och jag sniffar. Jag Upplever det ni drömmer om, och jag gör det ni önskar ni gjorde. Jag faller, lätt som bränd fjäder av aska mot ytan. Jag dinglar sakta mot marken, jag syr ihop det jag hör med det jag känner. Vad skall han göra? Skall han påtrycka sina meningars skilda hjärtan i ett dur av förundran? Kanske?

Men nej, kanske inte just den här gången, för likt aska gör så strös det vidare, bara för att landa på ett annat ställe igen? Kanske som något annat? En ny fjäder igenom föda och livets stora cirkel????

Men; Det askan den här gången för med sig: S-A-L-G Fältet? Jag förundras, min herre, vad är ett salgfält? Låter som något vår dentala doktor förespråkar.

Och så vispas askan iväg ytterliggare en gång....
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jag lämnar. Jag seglar igenom vatten och eld, jag tittar igenom skymning och gryning, jag känner och jag sniffar. Jag Upplever det ni drömmer om, och jag gör det ni önskar ni gjorde. Jag faller, lätt som bränd fjäder av aska mot ytan. Jag dinglar sakta mot marken, jag syr ihop det jag hör med det jag känner. Vad skall han göra? Skall han påtrycka sina meningars skilda hjärtan i ett dur av förundran? Kanske?

Men nej, kanske inte just den här gången, för likt aska gör så strös det vidare, bara för att landa på ett annat ställe igen? Kanske som något annat? En ny fjäder igenom föda och livets stora cirkel????

Men; Det askan den här gången för med sig: S-A-L-G Fältet? Jag förundras, min herre, vad är ett salgfält? Låter som något vår dentala doktor förespråkar.

Och så vispas askan iväg ytterliggare en gång....

Ja, kan ju bli så när man skriver fort;)
 

clone042

Member
Reaktionspoäng
0
Livar upp denna tråden så Horden får veta vad jag tyckte om dem :) (tar endast med Horden här)

Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Krall Behöver inte säga något mer MASKINEN!

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Simon Wiberg Bra deffare ;)

Ofarligaste offensiva spelaren:BigAli 93 rens på 5 byar :D

V6:s Enklaste offer/sämsta deffspelare: Agalevom föll enkelt vet inte varför, alltid trott han var lika bra defensivt som offensivt

Desperatast: Kristoffer 1, Dina offs på 002 :cool:

Roligast: BigAli (inte Pm'at mycket med Horden men våra i slutet) Y

Omognast/jobbigast: Piaz, Allt detta slit slutar med detta! Skäms på dig


Slutligen säger igen Lirar gärna V11 med några Horden medlemmar!
 

DeletedUser

Guest
Agalevom la av för ca en månad sen.

När er offensiv kom så hade kontots kö själv kö, dvs ingen hade kontroll överkontot i flera dagar :p

Titeln ''klantrövarnas konung'' har jag gett till den som var kö...
 

DeletedUser

Guest
Den dagen då den berömda titeln myntades trodde jag att Päron skulle få hjärtinfarkt. Man anade hans blossande kinder genom hela stamforumet...;)
 

DeletedUser

Guest
Dags att ge en liten bild utifrån min horisont över FTW:s spelare:

Farligaste offensiva spelare på slagfältet: TorOfAsa (originalet). Även 023 och 042 bör omnämnas här.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Många förväntar sig säkert Embryos namn här, men hans OBF handlar ju mest om att halva FTW har ställt sina spjut och svärd hos honom...:) Jag har faktiskt inte stött på så många med defensiv skill, men Dödsvrede hade helt klart kolla på läget när jag kom och hälsade på.

Ofarligaste offensiva spelaren: Pias, jag gillar dig, men du lyckades inte så väl i dina offensiver. Adeln ska helst komma efter rensen...;)

Enklaste offer/sämsta deffspelare: Mirra, du gav mig en del enkla byar. Tack, tack...:)

Desperatast: Divition X som skickade 130 anfall med sekundstajming för att se ut som adelståg (totalt 520 incs). Framför varje "adelståg" kom ett rens (ytterligare 130 anfall alltså). Det desperata bestod väl mest i att allt kom med svärdsfart...:D

Roligast: Pias har förgyllt min tillvaro vid så många tillfällen. Hon är underbar i allt som hon skriver och vi har fått oss många goa skratt tillsammans. Har ju varit tvungen att kivas lite med henne mellan varven...:)

Omognast/jobbigast: Har inte upplevt någon i FTW som speciellt omogen och jobbig.
 
Senast redigerad av en moderator:

Embryo

New Member
Reaktionspoäng
0
Tror inte jag är den vassaste deffensiva spelaren på v6, långt ifrån så finns det säkert många, många som är bättre. Men en sak kan jag försäkra dig alive och det är att jag långt ifrån har haft "halva FTW! deffbyar" hos mig, jag har fått slita hund för att flytta runt deff och snipa adels ska du veta. Det räcker inte med att sätta dit 60/60k deff å tro att allt är lungt, som jag sett att vissa tror i tidigare komentarer :D

Så jag förväntar mig ingen hedersplats, men att jag skulle haft halva FTW!´s deff i mina byar å bara väntat ut attackerna är lite galet. Fast det hade varit skönt om det var så ;)
 
Topp