Fanax Söker ett nytt Avatar och Signatur

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan!!


Jag är i behov av Signatur och ett nytt avatar som har blivit för trist att använda. Behövde fundera en stund först och komma på vad jag vill det men fick denna iden från min Dj namn som jag kallas för för Dj 6 colours (Äkta) a.k.a The rainbow pga jag gillar ta på mig regnbågfärger, här får det bli likadant då eftersom det stämmer med mitt personlighet.

Signatur: Den ska vara enkel , ingen bild att ta med men det ska finns med mix av olika färger, Typ regnbågsfärger som brinner eller flammar som vissa utav oss säger :) och Olika mix av färger på mitt namn men ska inte vara samma färger som bakgrunden. Där var jag otydlig så jag får förklara lite bättre. Om T är rött så ska bakom vara gult, Om H är lila så ska bakgrunden vara Orange osv. Prickarna är viktigt :p och en sak till, Ta ni bort _ så ska det se ut så (kunde inte använda mellanslag eller Tab så det blev understreck istället)

___________________________T G
THE F****_________________ V15


Avatar: Denna är lite klurigare men skit enkelt. Ni vet Shells Logotyp? Likadan men regnbågsfärger där med och ska stå ett stort "F" i mitten, Done!

Jag hoppas någon kan fixa ihop något så är ni jätte snälla!
 
Topp