Familjestam redan

DeletedUser

Guest
Hehe, alltid lika roligt att se stammar massinvita och de själva inte vet att det kommer dra ner dem i fördärvet.

V4(Stammen) kommer inte hålla länge efter att noblingsäsongen börjat.
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
Tyckte också det var lite konstigt att dom redan skaffa de en systerstam..

dom bästa på v3 har ju inte ens Systerstammar ( dom flesta )..
 

DeletedUser

Guest
Alltid kul att se folk som tar ett SPEL på blodigt allvar. :) :D :p
 

DeletedUser

Guest
Jävligt trist att familjerna ska in och förstöra det roliga.
 

DeletedUser

Guest
jag tror jag hittade årets stam....

Namn: Fula Ilskna Tyskars Tänjda Anal
Tag: *****
Antal medlemmar: 3
 

DeletedUser

Guest
k

Ja,

Och de flesta vill ju joina den bästa stammen.

Men dom tänker sig inte för hur de egentligen ligger t
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Men alla som kan och vet lite om spelet vet att v4-stammen inte kommer ligga på den platsen så länge till.
 

DeletedUser

Guest
Helt

Men alla som kan och vet lite om spelet vet att v4-stammen inte kommer ligga på den platsen så länge till.

Helt rätt,jag skulle vilja veta hur det låg till för de andra världarnas bästa stammar,hade det problem med medlemmar?vart de farmade osv.
 

DeletedUser

Guest
Helt rätt,jag skulle vilja veta hur det låg till för de andra världarnas bästa stammar,hade det problem med medlemmar?vart de farmade osv.

jag kan bara säga att BFH inte hade så stora problem med medlemmar.. vi var ett par som inte gillade SFE, FFA m.m. som körde på massinvite utan ordning.. ingen av oss var farmad och resten är som de säger historia :)
 

Zenithal

New Member
Reaktionspoäng
0
jag kan bara säga att BFH inte hade så stora problem med medlemmar.. vi var ett par som inte gillade SFE, FFA m.m. som körde på massinvite utan ordning.. ingen av oss var farmad och resten är som de säger historia :)

BFH kan ha varit skickliga, men också haft en ganska stor tur på deras väg upp till toppen, men de har verkligen visat vad de går för.

Dessa stammar som endast verkar satsa på en rank 1 kommer kanska lyckas, det vet vi inte än. Statistiken kanske säger att de kommer sjunka snabbt, men har de en ren taktik, en skicklig en, så kommer de med säkerhet bygga upp sig i trupp. Man ska aldrig underskatta sin fiende, eller vän för den delen. Ge dem en chans, låt oss se hur de utvecklar sig, om vi har tur så går det åt skogen och vi kan adla dem^^
 

DeletedUser

Guest
haha den där tyska stammen vore ju som klippt o skuren för vår glade Dan :D
 

DeletedUser

Guest


Nu har v4 #1 skaffat sig 2 nya systerstammar,såg att de hade fått v4 #4 och någon till i sin familj.
 

DeletedUser

Guest
Man kan väll hursomhelst inte skicka assistans utanför sin stam, även om de är allierade. Systerstammar suger alltså i v4
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Ja,

Och de flesta vill ju joina den bästa stammen.

Men dom tänker sig inte för hur de egentligen ligger t

Det är extremt svårt att avgöra vilken den bästa stammen kommer att bli.
Det beror på sammansättning och ledarskapet av stammen. Jag skulle nog säga att det är helt avgörande.
Massinvites och familjestammar skulle jag inte ges å mycket för. De stammar som jag tror kommer att klara sig längst är de med kanske mest 30 medlemmar där många känne rvarandra IRL eller genom tidigare världar.
 

DeletedUser

Guest
Det är extremt svårt att avgöra vilken den bästa stammen kommer att bli.
Det beror på sammansättning och ledarskapet av stammen. Jag skulle nog säga att det är helt avgörande.
Massinvites och familjestammar skulle jag inte ges å mycket för. De stammar som jag tror kommer att klara sig längst är de med kanske mest 30 medlemmar där många känne rvarandra IRL eller genom tidigare världar.

Ja,det låter ju logiskt.

Och nästan hela U.S.A är uppbyggd av PTBO:are.
 
Topp