Faktabörsen

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Vet inte riktigt vad syftet är med den här tråden? Vi har specifika trådar för rykten och för allmänt tjôt som gäller världen, men trådar som heter faktabörsen är inget vi brukar se här. Men det är trevligt med variation!

Jag kan ändra titeln om du vill, men då blir det till svenska. Kortare poster eller frågor får absolut vara på norsk, dansk eller engelska men vi kör inte hela trådar på andra språk i världsforumen eftersom detta trots allt är den svenska versionen av spelet.
 

Black Magic

New Member
Reaktionspoäng
3
Vet inte riktigt vad syftet är med den här tråden? Vi har specifika trådar för rykten och för allmänt tjôt som gäller världen, men trådar som heter faktabörsen är inget vi brukar se här. Men det är trevligt med variation!

Jag kan ändra titeln om du vill, men då blir det till svenska. Kortare poster eller frågor får absolut vara på norsk, dansk eller engelska men vi kör inte hela trådar på andra språk i världsforumen eftersom detta trots allt är den svenska versionen av spelet.

Jepp i understand, i just write in english since some swedish have difficultys understanding norwegian. I can understand what you write clearly. I dont know every word i was about to write in swedish, so i dicided english was better i guess :)

Just want to try to make the forum activ again :D
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ja det är synd att inte fler skriver här för det kan föra den diplomatiska delen av spelet framåt på ett helt annat sätt än bara ingamesmeddelande och gör alla oss andra nyfikna på vad som egentligen händer :katt:
 

-Vendetta

Member
Reaktionspoäng
7
Faktum är att jag skulle behöva en uppfriskning på hur man startar nu för tiden. Jag skrev en guide efter v11 som nog var mottot för hur man startade under ett bra tag men nu är det jag som behöver hjälp.

Den som hjälper mig äger mig inför v46, kan vi säga.
 
Topp