Fail vs. Nineve

DeletedUser

Guest
Under tiden Fail krigade emot Goy* fick vi ett underligt mail ifrån Tocsix ifrån Nineve. Vi hade nu tre stammar som ville leka krig med de skäggiga yxmännen i Fail. Vi satsade emot Goy* och valde att blankt ignorera Nineve när de försökte djärvt bjuda upp till dans.

Men Goy* fick ont i fötterna:
Jag har pratat med de flesta medlemmar i GoY* och alla går med på att lägga ner vapnen mot er. Frågan är om ni går med på att lägga ner vapnen mot oss? Jag ger i alla fall vitt flag och förklarar er att ha vunnit kriget om så önskas.

Och eftersom Fail är utan danspartner och Stammen Nineve har krigat emot oss sedan 19/03 kl 08:48 (Då dom förklarade krig) har vi nu beslutat att förklara krig, det kanske verkar konstigt varför vi förklarar krig men för oss har deras meningslösa attacker inte setts som ett krig.

Lycka till kära stamfränder, återigen ett hot mycket större än oss, men det ska nog gå vägen! ;)
 

DeletedUser

Guest
Härligt och se detta. Lycka till Fail och gör som babylonierna (och andra) gjorde, bränn ner Nineve ;)

Men lycka till båda två måste jag säga nu <3 :)
 

DeletedUser

Guest
Skönt att få ett nytt krig att läsa om =D
Börjar ju nästan tröttna på D-P mot världen ;)
 

DeletedUser

Guest
Skönt att få ett nytt krig att läsa om =D
Börjar ju nästan tröttna på D-P mot världen ;)

Jag är glad att Fail kanske kan bistå med underhållning framöver då. Än har vi dock inte mycket intressant att meddela då våra Anticimex attacker fortfarande är på resande fot. Jag hoppas dock att festligheterna snart börjar på riktigt och att det kommer mycket intressant att meddela.

Och för att besvara ett annat inlägg är Wrath of Cookie och köper tändstickor medans vi dränker Nineve med bensin, snart ska det bli en riktig majbrasa av Nineve om allt går vägen.
 

DeletedUser

Guest
Fail försöker göra så att ännu en stam failar, men förstår inte riktigt varför Nineve valde just er.. (?)
Ska bli kul att se vad Nineve kan åstakomma, de spelare jag har adlat därifrån har inte gett mycket motstånd. Lycka till både Nineve & Fail!
 

DeletedUser

Guest
Fail, trots ert dåliga självförtroende behöver ni inte nedsätta er själva genom att heta Fail. ;) Det har ju trotsallt inte blivit Fail för Failarna ännu :) (Eller något sånt. :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Fail försöker göra så att ännu en stam failar, men förstår inte riktigt varför Nineve valde just er.. (?)
Ska bli kul att se vad Nineve kan åstakomma, de spelare jag har adlat därifrån har inte gett mycket motstånd. Lycka till både Nineve & Fail!
Stammen Nineve ville att vi skulle släppa en medlem så dom kunde adla upp denne, annars skulle det bli krig. Fail är en rätt rakryggad stam trots att den redan var i krig emot stammen Goy* valde vi självklart att inte krypa undan och lämna en av de våra i sticket. Då fick vi höra att Nineve förklarade krig emot de skäggiga yxmännen. Det var inte många spelare ifrån stammen Nineve som visade engagemang, därför bröt de knappt igenom muren på byn dom attackerade. Vi valde att inte kalla det krig, utan vi sade bara till våra medlemmar att värna för ett kommande krig. Vi bestämde förra veckan att runt 19:00 Söndag skulle vi gå i krig emot Nineve. Vi försöker dock inte göra så en stam Fail'ar, utan vi hjälper de lite på traven med att fail'a. Jag hoppas att det besvarar Twinz inlägg. Vi förlitar oss på att våra yxmän inte slarvat med gröten, utan orkar ligga i snäppet vassare än Nineve's.

Fail, trots ert dåliga självförtroende behöver ni inte nedsätta er själva genom att heta Fail. Det har ju trotsallt inte blivit Fail för Failarna ännu (Eller något sånt. )
General Padda, vi har inget dåligt självförtroende, vi har skäggiga yxmän. Vi har ännu inte lyckats med det vi vill åstadkomma med alla våra skäggiga yxmän. Och jag svär att den dagen våra skäggiga yxmän lyckats med de mål vi har framför oss, så byter vi namn. Om vi inte gör det jag har lovat, lovar jag att skicka en bild till dig varje vecka i ett år och bevisa att jag inte bär skägg.
 

DeletedUser

Guest
Lugnaste kriget i världshistorien, Falc äter upp våra motståndare.
 
Reaktionspoäng
14
Side 1:
Tribes: FAIL
Players:

Side 2:
Tribes: Nineve
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 5
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,060
Sida 2: 13,982
Skillnad: 10,922

image.php



Trodde det var FAIL som var de starka gänget som skulle slå ut Nineve? :O

När jag tittade Nineve´s stats såg det mer ut som att det var Falc som slog sönder Nineve^^
 

DeletedUser

Guest
Vi fick det lite jobbigt när Goy* lr nååb helt plötsligt börjar attackera, så vi har två stammar emot en och för att vara så små som Fail är och kunna hantera attacker från två stammar och en som är mycket större än oss, lite cred för att vi håller ut va?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om jag skulle vara er Fail så skulle jag satsa på att få bort GoY*, Nineve är ändå snart borta :O
 

DeletedUser

Guest
Jo, har väl Falc satt tänderna i någon så kommer den inte undan. Ni är en stor förebild för oss mindre stridslystna stammar.

Goy* heter nu nååb och jag är rädd att jag skulle endast göra folk besvikna om i startade krig emot dem igen, kanske dags att ta en veckas fred och rusta upp oss lite. Riktigt längesen vi hade tid med det.
 
Topp