Förvirrad

DeletedUser

Guest
Hur kan det gå så segt O_O har typ 5 byar runt mig och en barbarby som ger 10/persurs / dygn, hur fan ska man kunna bygga något vettigt :thinking: hur gör ni? lägger ni ALLA era resurser på att bygga gruva, verk och grop eller :confused:
 

DeletedUser

Guest
Se till att farma mer byar åt gången med mindre trupp i varje attack, sen skulle det ju vara bra att hålla uppe farmningen 24/7.
 

DeletedUser

Guest
Mina farmar har börjat bli elaka, de bygger trupper och tillkallar milisen... :crybaby:

Men som sagt, små och många anfall ska du ha ute för bästa resultat!
 

DeletedUser

Guest
okay tack såå mycket :awsm:!!! Men en till fråga, jag har ju bara 1 barbarby bredvid mig ska jag farma andra byar en barbar byar D:
 

DeletedUser

Guest
ahhh okay tack så mycket allaa!!!!!! Ja har vissa som ligger ganska långt bort :S typ 2st men de suger väldigt mycket :'(
 

DeletedUser

Guest
Startar inte ett nytt ämne, lite off topic.
Är det sån där nattbonus grej på v22?
 

DeletedUser

Guest
Hur kan det gå så segt O_O har typ 5 byar runt mig och en barbarby som ger 10/persurs / dygn, hur fan ska man kunna bygga något vettigt :thinking: hur gör ni? lägger ni ALLA era resurser på att bygga gruva, verk och grop eller :confused:
Farma aktivt bygg upp gruvorna och rensa strategiskt så kommer det gå bra =)
 

DeletedUser

Guest
Hur kan det gå så segt O_O har typ 5 byar runt mig och en barbarby som ger 10/persurs / dygn, hur fan ska man kunna bygga något vettigt :thinking: hur gör ni? lägger ni ALLA era resurser på att bygga gruva, verk och grop eller :confused:

Svårt läge :thinking:
 
Topp