Förväntningar av v22

DeletedUser

Guest
Kul att du tycker så om din egna stam Nisse! Det borde man göra, speciellt när man är såpass högt uppsatt som du är.

Men antar att anledningen till varför folk inte tror på er är för din historia.
Nämligen så att du var med i stammen ****** i V**. När vissa spelare bytte stam inom ditt kluster blev du rädd och frågade ifall de kunde skona dig. Men sedan av "misstag" blev du spion enbart för att rädda ditt egna kött.
Så detta leder mig till svaret på varför ingen tror på er.
Ni må ha natt kö och aktivitet. Men vissa högt uppsatta spelare i din stam har inget hjärta för laget.

Jag skulle inte kalla mig spion, det är helt fel namn jag gjorde ett misstag där och det var väldigt dåligt gjort av mig jag bröt ut av panik i det fallet, men man lär sig av sina fel.
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Jag skulle inte kalla mig spion, det är helt fel namn jag gjorde ett misstag där och det var väldigt dåligt gjort av mig jag bröt ut av panik i det fallet, men man lär sig av sina fel.

så du erkänner att du spionerade men var inte spion :) lika bra o säga att du var spion så vet man iaf att du står för det som du har gjort och säger :)
 

DeletedUser

Guest
Njaa, detta var jue inte så bra för dina meriter Nisse nu måste du kanske lämna Diplomat posten!
 

DeletedUser

Guest
så du erkänner att du spionerade men var inte spion :) lika bra o säga att du var spion så vet man iaf att du står för det som du har gjort och säger :)

Nej jag gjorde ett misstag med att känna mig under hot, fast jag inte var det. Så jag agerade på fel sätt men inte som spion på något sätt. Jag tog fel beslut men inte som spion utan, val av stam. Jag säger inte att stammen jag kom till var dålig, men det var mitt fel att jag kom ditt eftersom jag gjorde en dum och onödig sak.
 

Kurre-net

New Member
Reaktionspoäng
0
Det handlar om Förväntningar av v22
Så inte massa annan som har varit i andra V.....
Ta det i pm!

Ägget riket
Men vissa högt uppsatta spelare i din stam har inget hjärta för laget.

Det vet du inget om! :p

//Kurre
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kurre då Nisse var så fundersam varför hans stam inte har så många ögon på sig förklarade jag enbart för honom :)

Okej vi säger så ;)

För att återgå till OnT så tror jag att diplomatin kommer vinna starten. Många top stammar ligger geografiskt dåligt som kommer leda till massa krig, som jag även ser fram emot! :)
 

DeletedUser

Guest
hmm så nisse har fallit för trycket en gång..jaja bara han lärt sig så:)
men undrar lite på vilka du syftar på när du sägar att vissa inte har hjärta för laget?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej, knas och Citrusfrukten och alla andra som tycker som de. Jag tycker det är väldigt tråkigt att ni tycker sådär faktiskt, vem är jag? Jo jag är diplomaten i AFOF samt våran systerstam DFOF som ligger rankad 5.

Lite fakta om oss då det känns som vi är bortglömda och kommer förlora världen

AFOF är rankad 1 i världen just nu med Turtle precis bakom oss som kan gå förbi oss när som helst,vilket inte är så speciellt. Men 1 eller 2 är totalt oviktigt, det viktiga är trupperna. Men ni kan se att vi är en kunnig och aktiv stam som gör det bästa för att va en av topparna i kontinenten och i världen.

Lite basic fakta om våran stam:

Stammen har flertal premuim spelare som är kunniga med script, samt vet alla vad T-Train med adlar är samt för att fejka, och snipa vilket är en självklarhet och ett måste.

Vi har lagspelare en krigsgeneral som ahr odning på deffen och offen oh detta kommer ge oss framgång. Vi alla farmar hela tiden för de har internet på mobilerna vid jobbet samt att vi jobbar med nattkö.

Så skitsnacket om att vi inte kommer någonvart kan skippas nu genast tycker jag, Turtle har fått massiv respekt vilket inte är fel, många kommer från Onc, men de är inte rankade 1 i världen på 21, så låt er inte blindas av alla coola allianser de har. Samt Celeb är väldigt utsprida för att vara en stam i början tycker jag och att deffa vid krig kan bli väldigt svårt tror jag faktiskt.

Jag tror väldigt mycket på stamen och våra allianser, så sluta med det här och har ni något att komma med varför vi inte klarar oss är det bara att skriva det till mig eller med en bra analys.

känns som om det kan bli ok motstånd. din stam mot mig.
 

DeletedUser

Guest
Hej, knas och Citrusfrukten och alla andra som tycker som de. Jag tycker det är väldigt tråkigt att ni tycker sådär faktiskt, vem är jag? Jo jag är diplomaten i AFOF samt våran systerstam DFOF som ligger rankad 5.

Lite fakta om oss då det känns som vi är bortglömda och kommer förlora världen

AFOF är rankad 1 i världen just nu med Turtle precis bakom oss som kan gå förbi oss när som helst,vilket inte är så speciellt. Men 1 eller 2 är totalt oviktigt, det viktiga är trupperna. Men ni kan se att vi är en kunnig och aktiv stam som gör det bästa för att va en av topparna i kontinenten och i världen.

Lite basic fakta om våran stam:

Stammen har flertal premuim spelare som är kunniga med script, samt vet alla vad T-Train med adlar är samt för att fejka, och snipa vilket är en självklarhet och ett måste.

Vi har lagspelare en krigsgeneral som ahr odning på deffen och offen oh detta kommer ge oss framgång. Vi alla farmar hela tiden för de har internet på mobilerna vid jobbet samt att vi jobbar med nattkö.

Så skitsnacket om att vi inte kommer någonvart kan skippas nu genast tycker jag, Turtle har fått massiv respekt vilket inte är fel, många kommer från Onc, men de är inte rankade 1 i världen på 21, så låt er inte blindas av alla coola allianser de har. Samt Celeb är väldigt utsprida för att vara en stam i början tycker jag och att deffa vid krig kan bli väldigt svårt tror jag faktiskt.

Jag tror väldigt mycket på stamen och våra allianser, så sluta med det här och har ni något att komma med varför vi inte klarar oss är det bara att skriva det till mig eller med en bra analys.

Det mesta kan dementeras. Nisse vi vet både du och jag att åldern och erfarenheten i din stam är väldigt låg. Vi minns ju alla när jag trollansökte och du tog min ansökan seriöst och la upp den på forumet så alla kunde "skratta" utan att begripa att den var oseriös, eller hur nisse?

Att ni har 2 allianser samt lika många iaps redan tyder ju bara på att ni vill spela tribalhugs för att sedan komma ner på jorden efter det att noobskyddet gått ut.

Er gräns med 250 poäng fram tills den 1/2 Känns ju också relativt löjlig.

Att ni redan efter några dagar har fullt antal medlemmar samt börjat en akademistam ger signalerna att ni tar in nästan vem som helst.

Tack för mig!
 

RoyalNobility

Member
Reaktionspoäng
0
Detta är eran sista varningen antingen så håller ni er till ämnet eller så tar ni det som är OT i pm!
MvH RoyalNobility
 
Topp