Förväntningar av v22

DeletedUser

Guest
Läs titeln har ni några förväntningar? Vad tycker ni att världen ska bli?

//Johan
 

DeletedUser

Guest
Jag tror på en stor värld med intressant konflikter.
Att de ändrat vinnarsystemet till hederligt end-game tror jag ökar intresset för många!

Lycka till allihop!
 

DeletedUser

Guest
mina förväntningar e att SoG kommer dominera ena halvan o AFOF den andra med turtle lite klämd i mitten
men man vet aldrig det e en liten förhoppning i alla fall:D
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte AFOF kommer gå långt, men däremot är ju SOG en väldigt intressant stam som kanske inte vinner men iaf ligger i toppen länge.

Jag är ganska nöjd med inställningar och tror på en riktigt rolig värld!!
 

DeletedUser

Guest
Skippa snacket!

AFOF lär inte gå långt. Jag tror på SoG, Celeb och Turtles.


Hej, knas och Citrusfrukten och alla andra som tycker som de. Jag tycker det är väldigt tråkigt att ni tycker sådär faktiskt, vem är jag? Jo jag är diplomaten i AFOF samt våran systerstam DFOF som ligger rankad 5.

Lite fakta om oss då det känns som vi är bortglömda och kommer förlora världen

AFOF är rankad 1 i världen just nu med Turtle precis bakom oss som kan gå förbi oss när som helst,vilket inte är så speciellt. Men 1 eller 2 är totalt oviktigt, det viktiga är trupperna. Men ni kan se att vi är en kunnig och aktiv stam som gör det bästa för att va en av topparna i kontinenten och i världen.

Lite basic fakta om våran stam:

Stammen har flertal premuim spelare som är kunniga med script, samt vet alla vad T-Train med adlar är samt för att fejka, och snipa vilket är en självklarhet och ett måste.

Vi har lagspelare en krigsgeneral som ahr odning på deffen och offen oh detta kommer ge oss framgång. Vi alla farmar hela tiden för de har internet på mobilerna vid jobbet samt att vi jobbar med nattkö.

Så skitsnacket om att vi inte kommer någonvart kan skippas nu genast tycker jag, Turtle har fått massiv respekt vilket inte är fel, många kommer från Onc, men de är inte rankade 1 i världen på 21, så låt er inte blindas av alla coola allianser de har. Samt Celeb är väldigt utsprida för att vara en stam i början tycker jag och att deffa vid krig kan bli väldigt svårt tror jag faktiskt.

Jag tror väldigt mycket på stamen och våra allianser, så sluta med det här och har ni något att komma med varför vi inte klarar oss är det bara att skriva det till mig eller med en bra analys.
 

DeletedUser

Guest
Hej, knas och Citrusfrukten och alla andra som tycker som de. Jag tycker det är väldigt tråkigt att ni tycker sådär faktiskt, vem är jag? Jo jag är diplomaten i AFOF samt våran systerstam DFOF som ligger rankad 5.


Så skitsnacket om att vi inte kommer någonvart kan skippas nu genast tycker jag, Turtle har fått massiv respekt vilket inte är fel, många kommer från Onc, men de är inte rankade 1 i världen på 21, så låt er inte blindas av alla coola allianser de har. Samt Celeb är väldigt utsprida för att vara en stam i början tycker jag och att deffa vid krig kan bli väldigt svårt tror jag faktiskt.

Jag tror väldigt mycket på stamen och våra allianser, så sluta med det här och har ni något att komma med varför vi inte klarar oss är det bara att skriva det till mig eller med en bra analys.

Kan du vara snäll och förklara för mig exakt hur många allianser de har? Eftersom att du verkar vara så insatt i detta...
 

Vindruvan

New Member
Reaktionspoäng
0
Själv tror Cruxor kollar genomsnittspoängen på SOG samt att folket i Turtle VERKAR seriösa pga deras namn m.m.... Tidigt i spelet är det lätt att dömma men det behöver inte stämma. Allting kan hända

/Druvan
 

DeletedUser

Guest
Kul att du tycker så om din egna stam Nisse! Det borde man göra, speciellt när man är såpass högt uppsatt som du är.

Men antar att anledningen till varför folk inte tror på er är för din historia.
Nämligen så att du var med i stammen ****** i V**. När vissa spelare bytte stam inom ditt kluster blev du rädd och frågade ifall de kunde skona dig. Men sedan av "misstag" blev du spion enbart för att rädda ditt egna kött.
Så detta leder mig till svaret på varför ingen tror på er.
Ni må ha natt kö och aktivitet. Men vissa högt uppsatta spelare i din stam har inget hjärta för laget.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp