Förtydligande angående [KoC]

DeletedUser

Guest
Förtydligande angående [KoC]

Efter en del missöden med spelare som trott att vi i [KoC] är något vilohem för spelare som bara vill deffa upp sig och sen återgå till kriget mellan DVH och GOW, så anser jag det är dags att förklara vad vi står för.

Vi i [KoC] ställer oss helt utanför den rådande konflikten mellan DVH och GOW. Vi tar inte emot flyktingar från något läger, vi är inget vilohem för trötta spelare som bara vill ha det lugnt i ett par veckor.

Vi ställer oss helt neutrala i den här konflikten då vi inte vill strida mot våra vänner som finns i båda lägren. Dessa ståndpunkter är godkända av de båda stridande parterna.

Jag för samtal med de båda ledningsgrupperna så fort en avhoppare från något av lägren sökt sig till oss, för att inga missförstånd skall uppstå.

Vi kräver alltid att en spelare skall lämna sin stam i "Good standing" för att slippa en massa tjafs. Det hjälper inte att ni ljuger för mig om att det är klart med er ledning då jag för återkommande samtal med ledningarna.

Vi finns till för att vara en neutral punkt för folk som verkligen är less på kriget och ogillar att skicka attacker på gamla vänner.
Vill ni hoppa av se då till att det är klart med er ledning, skicka mig ett mail så jag kan kontrollera uppgifterna.

OBS: DETTA ÄR INGEN REKRYTERINGS POSTER UTAN ETT FÖRTYDLIGANDE!!!

///Lankhor ledare för [KoC]
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Vad är detta för kvalificerat skit snack.



Varför heter ni inte DEAD MAN WALKING
 

DeletedUser

Guest
tss vi stolta krigare av Corian låter oss inte provoceras av er
 

DeletedUser

Guest
Gött! Där fick man mer motivation att sitta uppe på natten genom att Ni visar ert rätta ansikte. Gott nytt år alla, vänner som fiender! Vi ses nästa år Corian! =)
 

DeletedUser

Guest
som sagt tidigare så yttrar jag mig inte ofta.

Men nu e jag sne.

så knip igen och inse att folk med lätthet kan fel tolka det som e skrivet.




I DVH e det som e skrivet antecknat!!


god fortsättning//Danne
 

DeletedUser

Guest
Peace love and total missunderstandings :) säger bara en sak till er ALLIHOPA!!!!!!


Ett GOTT NYTT FU*KING ÅR OCH JAG HOPPAS VI ALLA FÅR EN UNDERBAR FORTSÄTTNING I LIVET OCH INTE BARA INGAME....






VH Wizzlee

Den som älskar alla under nyår :)
 
Topp