första stam-splittringen

DeletedUser

Guest
M T P faller isär som det verkar, möjligen till följd av g8:s farmningar .

Vi håller koll dock.

Till dom som värvar dessa stamhoppare: fundera på vad katten släpat in, nästa gång kanske samma spelare gör likadant.
 

DeletedUser

Guest
Snygg jobbat! :)

Galet fina gråa rutor du och 3udd jobbat fram förresten ;)

/swoosh
 

DeletedUser

Guest
tack! dock irriterande med spelare som inte växer men ändå inte blir barbarer.
 

DeletedUser

Guest
hehe, mjo förstår dig, har några såna runt mig med, men jag lider av ett värre problem... skog skog skog och en bunt allierade :(

Anyway ska försöka sluta go OT nu ;)
 

DeletedUser

Guest
OnTopic är ju det förbenade gameriet som pågår.
När farmkriget , som blir mer och mer ett adelskrig, började var det cirkus 120 byar mot 40 MTP vs G8. Nu hinner man knappt skriva brev om att någon är flykting innan nästa sticker eller blir värvad/adlad av IAP´s och allys. urk för TribalWars ibland.
 

DeletedUser

Guest
därför det är värdelöst med allierade innan adlings krigen börjar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
OnTopic är ju det förbenade gameriet som pågår.
När farmkriget , som blir mer och mer ett adelskrig, började var det cirkus 120 byar mot 40 MTP vs G8. Nu hinner man knappt skriva brev om att någon är flykting innan nästa sticker eller blir värvad/adlad av IAP´s och allys. urk för TribalWars ibland.

Notera att VVV är skapad av MTP's gamla ledare, och att större delen av MTP flytt dit :p VVV = MTP2 anyone? ;) VVV till och med ärvde MTP's "akademi" Att VVV dessutom spammar folk i både FG och KACM(säkert fler, men dessa jag vet om) om att gå över till dem ska vi inte heller ta upp för diskussion, för då kanske de hamnar i bråk och det vill vi ju inte .... *oj jag för sa mig visst*
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jo MTP är i upplösningstillstånd och nu ska godsakerna fördelas över kontinenten. Först till kvarn! Men återvinning av skräpspelare brukar inte vara någon bra investering för framtiden.

vem försöker du lura här Swoosh ? dig själv?
Twstats ljuger aldrig, du gamar på vårt krig utan att blinka eller fråga.
 

DeletedUser

Guest
Det låg en 3500 by precis bredvid mig som byggt totalt 400 trupper sedan jag rensade honom för ett bra tag sedan, och skulle adlat redan då men fick "förhinder". Detta långt innan ni påbörjade detta såkallade "krig", och jag ska INTE ta den? Dream on! ;) Han hade rykt vare sig ni hade haft en konflikt med dem eller ej. Och snart åker en till.

Edit:
http://sv5.tribalwars.se/public_report/a170573b9b6ee8bd46514ad9fedf4a8a

Så vem försöker jag lura?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jahapp nu börjar även VVV/ MTP:s allierade att plocka byar av dom. Fräscht med såna allierade ( som dessutom hade planer på en härlig threesome tillsammans mot G8, bara 300 byar mot 40)
Vi var öppna med att vi ville kriga 40 byar mot 120 och att andra skulle stanna borta.

Nåväl: alla gamar är nedskrivna på särskild plats för framtida bruk.
 

DeletedUser

Guest
Jaja nu är det väl inte direkt så att G8 slagit ut alla VVV/MTPs trupper och sen kommer "alla" andra och tar byarna från er..
 

DeletedUser

Guest
dom fattiga ( på fantasi och på "cojones") får smulorna helt enkelt...
 
Topp