Första gången med Photoshop! :)

DeletedUser

Guest
Hej! :)

Jag har precis satt igång med photoshop, Har använt gimp då vissa saker är väldigt lika. Jag vill att ni skriver vilken av dessa två är bäst. Jag kommer inte att säga vilken av dem som är gjorda på photoshop eller gimp.


Om ni tycker att signaturen från photoshop är snyggast så kommer jag bärja använda det.

Signatur 1:

1y272u.jpg


Signatur 2:

20kyj5k.png



Tack! :)

Här hittar ni min signatur affär: Duffenergy`s Signaturer!

Mvh Tribalwars egna duffenergy! :)
 

DeletedUser

Guest
jag tycker den första är bäst och jag har bokat tid hos dig och min kan vara lite i stil med den;)
 

DeletedUser

Guest
jag tycker den första är bäst och jag har bokat tid hos dig och min kan vara lite i stil med den;)

Tack! :)

Ah visst! :) Kommer behöva lite mer information om din sig senare. Men det är ganska lång kö, så tyvärr är väntetiden ganska lång. Men jag kontaktar dig då, genom pm.

Mvh Duffenergy
 

DeletedUser

Guest
Photoshop är lätt enklast att använda. Och bäst. Så använd det.
 

DeletedUser

Guest
jag skrev det i den andra tråden men kan dra det igen TIM E ska det stå då det är kontot jag spelar på v13 och v12 i bakgrunden och sen motivet kan vara pistol mannen
 

DeletedUser

Guest
Nja, den första passar inte CoD snubben in med resten av signaturen liksom.

Den andra är grymt snygg bara du kan få med resten av Ezios huvud.
 

DeletedUser

Guest
jag skrev det i den andra tråden men kan dra det igen TIM E ska det stå då det är kontot jag spelar på v13 och v12 i bakgrunden och sen motivet kan vara pistol mannen

Mmh, ja gjorde din ganska snabbt och tyckte den blev skit snygg/sexig hehe :D (a)

Jag postar den i min affär.

Mvh Duffenergy!
 

DeletedUser

Guest
Signatur nr 2 är snyggast... Dock skulle jag gärna se att den inte är lika hög som den är nu. Kanske sänka till 120?
 
Topp