Förklaring..

DeletedUser

Guest
Vafan har ni gjort? rank ett har mycket mindre poäng innan han hade folk slösar tid på tw, varför förstör ni det? så jävla äckligt.

Antagligen finns det en anledning. Jag tror inte direkt att dom har gjort detta vid mening så släng inte ut skit ur käften innan du vet något och var lite trevlig i ditt skrivande. Det är jäkligt tråkigt detta men de vad som döljer sig bakom problemet återstår att se... Bit ihop och kör bara ! Detta har redan hänt och du kan inte hänga läp för detta i dagar
 
Senast redigerad av en moderator:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Antagligen finns det en anledning. Jag tror inte direkt att dom har gjort detta vid mening så släng inte ut skit ur käften innan du vet något och var lite trevlig i ditt skrivande. Det är jäkligt tråkigt detta men de vad som döljer sig bakom problemet återstår att se... Bit ihop och kör bara ! Detta har redan hänt och du kan inte hänga läp för detta i dagar

Tänk om de inte fixar den? De fan surt att man inte får börja där man börja ifrån.

måste finnas en förklaring för de här.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
detta var inte vad jag betalade prem för, hade 4 byggnader i kö men nu inte en enda ;( det är en stor besvikelse. Nu får ni ge tbx prem poängen för det här ska bara inte hända på en värld med 500-1500 spelare.
 

oxymetholone

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis TW. Ni har precis LYCKATS förstöra för folk.

Det bästa är att ni har rånat oss på prems som vi lagt ut under dagen. Jag har inga ord för detta ni gjort, men återställer ni inte tillbaka det så är jag grå o tackar för min tid på TW.

Ha det bra!
 

DeletedUser

Guest
Hoppas det fixar sig, Annars blir det ju bara att bita i det sura äpplet och rensa alla byar igen... :/
 

DeletedUser

Guest
Oj, detta var inte vad jag väntat mig såg att jag var kö på en som jag var kö på under natten hela tw HP världen är tbx 20h minst, och en gråby är tillbaka som spelare.

Är det du drivning solo? :) Blev du spelare på världen igen? jag slog ju ner din by, men hoppas du inte har trupper i byn nu det blior inget kvar av dom då..
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Seriöst. Folk investerar tid och pengar i detta...nån form av kompensation är ett måste, alternativt att ni lyckas återställa som det var innan servern gick ner...en hel dag förlorad det är sjukt.
 

DeletedUser

Guest
Oj, detta var inte vad jag väntat mig såg att jag var kö på en som jag var kö på under natten hela tw HP världen är tbx 20h minst, och en gråby är tillbaka som spelare.

Är det du drivning solo? :) Blev du spelare på världen igen? jag slog ju ner din by, men hoppas du inte har trupper i byn nu det blior inget kvar av dom då..

Va? Jag är GrIng0.
 

DeletedUser

Guest
Seriöst. Folk investerar tid och pengar i detta...nån form av kompensation är ett måste, alternativt att ni lyckas återställa som det var innan servern gick ner...en hel dag förlorad det är sjukt.

^
Allt prem man använt under dagen är borta också. :)
Men antar de kan fixa det.
 

DeletedUser

Guest
nov 27,2012 17:02
Vi har för tillfället tekniska problem med våran Classic värld, vi är medvetna om problemet och vi jobbar på att lösa det så fort som möjligt.

Vi tackar för ert tålamod.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle vilja ha tillbaks tiden jag har ägnat åt farmning under dagen.
 

DeletedUser

Guest
nov 27,2012 17:02
Vi har för tillfället tekniska problem med våran Classic värld, vi är medvetna om problemet och vi jobbar på att lösa det så fort som möjligt.

Vi tackar för ert tålamod.

Det har stått så ett bra tag. Så fattar inte varför de öppnade världen om allt ej var fixat.
Som vanligt så lyser adminsen med sin frånvaro..
 
Topp