För ökad spelkänsla!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
TW är livet, därför måste man komma på nya saker som underlättar tw-livet...

Så jag har kommit på en ny idé och det är DAS-TW-DASS!!!!

Jag kommer att introducera det ultimata utrymmet för dig som inte vill vara ifrån ditt konto alls längre, erkänn att det är sjukt jobbigt o behöva springa ifrån bara för att utföra sina behov, värst av allt är ju när du skall göra nummer 2...

Tekniska specifikationer:

Yta: 7kvm
Wc-stol: IFÖ sälvstädande med värmesits och inbyggd bidé (spolkapacitet 25liter)
Värme: Keramiska värmeslingor för den ultimata känslan
Fönster: Inga(vem vill se solljus?)
Handfat: IFÖ med automatisk blandare
Dusch: Placerad direkt över wc-stolen så man slipper gå därifrån.....

För att kunna utnyttja dasset till fullo krävs prem, efter en överenskommelse med medlemmar ur tw-teamet så kan man köpa dessa genom dom vanliga kanalerna.
30 dagars prem kräver som vanligt 200 poäng.....

Premfunktioner:

Micro samt två kokplattor och en liten kyl med mat.
Drick/Öl kyl med plats för 1 veckas lager av valfri sort.
Reservgenerator och sattelit länk, detta för att säkerställa uppkopplingen..
Papper att torka sig med, utan prem inget papper....tänk på det nu alla...luktar inget vidare om fingrarna utan papper..
Ljudisolerad dörr, stänger ute tjat från följande: Syster/Bror/sambo/fru/man/pappa/mamma/farmor/mormor/farfar/morfar samt vissa husdjur.


Nu till den tråkiga biten, för att kunna genomföra detta projekt så behöver jag investerare...så alla som vill satsa 500000:- sek på detta eller 50000euro kan skriva det i tråden så kommer vi överens....


Mvh pmlt
 

DeletedUser

Guest
Sätt upp mig som investerare! Det här kommer revolutionera TW!
 

DeletedUser

Guest
jag som trodde ni redan hade sånna här =S fan sådär fick man ju när man började på v2 första gången efter man hade betalt å fått sitt prem =S
 

DeletedUser

Guest
50.000 euro? Är inte det 5.000.000.000.000 kr om man frågar SD? Såna pengar har jag inte :(
 

DeletedUser

Guest
Låser tråden då den inte är relaterad till v14 och ämnet inte heller är något som är värt att diskutera då tråden verkar vara en aning oseriös.

Mvh Fox
Moderator v14
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp