Exec

DeletedUser

Guest
OBS! Vi hade en IAP innan detta skedde.

Detta visar hur trovärdiga stammen i fråga är och deras ledare.

Kan vara bra för resten att veta till framtiden

MrManiac idag kl 20:08
Med tanke på att 6 av dina medlemmar fått anfall på sig sedan i förrgår så kommer reaktionen lite sent.

Omega och Exc konkurrerar om samma territorium och vi ser därför ingen möjlighet till att ha kvar vår IAP med er.

De spelare i Omega som är ordentligt aktiva är välkomna in i Exc, men de som inte är aktiva och ligger i närheten av oss kommer tvingas starta om så snart som möjligt.

Vänliga hälsningar,
MrManiac
Ledare för Exc


Cardinal idag kl 17:01
Varför anfaller en av dina stam medlemmar Omega73?
5 Anfall, jag kommer inte acceptera ett anfall till.

Cardinal
 

DeletedUser

Guest
GLHF till båda stammarna, men inte för mkt fun i forumet bara :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

davva21

Member
Reaktionspoäng
0
Han avbröt IAP'n. Det är ju helt okej, men sättet dom gjorde på är inte acceptabelt.
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
EXC finns typ överallt,vet dock inte hur bra de är, ända de krigat emot på mina världar är barbarerna.:)
 

DeletedUser

Guest
OBS! Vi hade en IAP innan detta skedde.

Detta visar hur trovärdiga stammen i fråga är och deras ledare.

Kan vara bra för resten att veta till framtiden

MrManiac idag kl 20:08
Med tanke på att 6 av dina medlemmar fått anfall på sig sedan i förrgår så kommer reaktionen lite sent.

Omega och Exc konkurrerar om samma territorium och vi ser därför ingen möjlighet till att ha kvar vår IAP med er.

De spelare i Omega som är ordentligt aktiva är välkomna in i Exc, men de som inte är aktiva och ligger i närheten av oss kommer tvingas starta om så snart som möjligt.

Vänliga hälsningar,
MrManiac
Ledare för Exc


Cardinal idag kl 17:01
Varför anfaller en av dina stam medlemmar Omega73?
5 Anfall, jag kommer inte acceptera ett anfall till.

Cardinal

Noterat och programerat i minnet, fin info:)
 

DeletedUser

Guest
EXC finns typ överallt,vet dock inte hur bra de är, ända de krigat emot på mina världar är barbarerna.:)

Extremhatt, jag förstår inte hur du tänker då du har 25 byar och 13 av dessa är från barbarer medans jag har 37 byar och 8 av dessa är från barbarer på värld 14 och du kan inte säga att INS innan ni gick med susa adlade lite barbarer. Värld 14 är en kyrkvärld så visst kan det vara bra att adla barbarer men du kan inte skriva vad du vill i detta forum.

// AD
 

DeletedUser

Guest
Extremhatt, jag förstår inte hur du tänker då du har 25 byar och 13 av dessa är från barbarer medans jag har 37 byar och 8 av dessa är från barbarer på värld 14 och du kan inte säga att INS innan ni gick med susa adlade lite barbarer. Värld 14 är en kyrkvärld så visst kan det vara bra att adla barbarer men du kan inte skriva vad du vill i detta forum.

// AD

Jag tror faktiskt att han kan skriva vad han vill
 

DeletedUser

Guest
EXC finns typ överallt,vet dock inte hur bra de är, ända de krigat emot på mina världar är barbarerna.:)

Intressant info... visste faktiskt inte att Exc historiskt sett krigat mest mot barbarer...

Visst har vi adlat barbarer i våra områden på alla världar vi spelat på, men vi har alltid haft en strategi vi följt och den har oftast varit lyckad.

Har en viss känsla av att du, kära extremhatt, har vissa aggressioner mot Exc som stam från tidigare världar då du själv inte varit så lyckosam i ditt agerande mot oss. ;)
 

DeletedUser

Guest
OBS! Vi hade en IAP innan detta skedde.

Detta visar hur trovärdiga stammen i fråga är och deras ledare.

Kan vara bra för resten att veta till framtiden

MrManiac idag kl 20:08
Med tanke på att 6 av dina medlemmar fått anfall på sig sedan i förrgår så kommer reaktionen lite sent.

Omega och Exc konkurrerar om samma territorium och vi ser därför ingen möjlighet till att ha kvar vår IAP med er.

De spelare i Omega som är ordentligt aktiva är välkomna in i Exc, men de som inte är aktiva och ligger i närheten av oss kommer tvingas starta om så snart som möjligt.

Vänliga hälsningar,
MrManiac
Ledare för Exc


Cardinal idag kl 17:01
Varför anfaller en av dina stam medlemmar Omega73?
5 Anfall, jag kommer inte acceptera ett anfall till.

Cardinal

Som vanligt skämmer exc ut säg
 

DeletedUser

Guest
OBS! Vi hade en IAP innan detta skedde.

Detta visar hur trovärdiga stammen i fråga är och deras ledare.

Kan vara bra för resten att veta till framtiden

MrManiac idag kl 20:08
Med tanke på att 6 av dina medlemmar fått anfall på sig sedan i förrgår så kommer reaktionen lite sent.

Omega och Exc konkurrerar om samma territorium och vi ser därför ingen möjlighet till att ha kvar vår IAP med er.

De spelare i Omega som är ordentligt aktiva är välkomna in i Exc, men de som inte är aktiva och ligger i närheten av oss kommer tvingas starta om så snart som möjligt.

Vänliga hälsningar,
MrManiac
Ledare för Exc


Cardinal idag kl 17:01
Varför anfaller en av dina stam medlemmar Omega73?
5 Anfall, jag kommer inte acceptera ett anfall till.

Cardinal

Det är alltid lika intressant att se hur en skriven konversation kan vridas och vändas på till att passa ens egen syften. :)

Det stämmer att vi hade en IAP med stammen Omega innan vi påbörjade våra anfall mot dem. Det som dock inte framgår här ovan är att denna IAP var tillfällig under förhandlingar vi hade mellan Exc och Omega.

Våra förhandlingar slutade dock med att Omegas dåvarande diplomat, Pvt.Flodberg, lämnade Omega för att kliva över till vår stam. Detta för att han kände att Cardinal inte höll sig aktiv och dessutom inte svarade på PM. Något jag själv erfarit under flertalet gånger då jag om och om igen försökt få kontakt med honom i ärendet.

Det är dock beklagligt att jag missade att informera Cardinal om att vi avsåg att avsluta vår tillfälliga IAP med Omega pga bristande intresse och uteblivna svar från dem. Det är helt och hållet mitt fel och det handlar helt och hållet om att jag vid detta tillfälle var lite stressad och helt enkelt glömde bort att meddela detta.

En ursäkt är ni därför värda. Dock är det inte många aktiva spelare kvar i Omega som kan ta emot denna ursäkt... o_O
 

DeletedUser

Guest
Har dom spelat på andra världar? Hur bra är dom då? :sneaky:

Ja det är upp till var och en att ta reda på.... du kan kanske fråga Cardinal och hans fränder... lättast är nog dock att fråga Omegas nya ledare Jeb Stuart då Cardinal inte längre återfinns på denna värld. ^^
 
Topp