Exc - ??? Stats!

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker ni va bra och duktiga.Fattar inte varför ni gör så här.Tror ni spelet blir roligare nu.För mig iaf är det roligare med ett krig och hur ska jag ex,kunna adla byar av er när jag har över 100 timmar med adel om jag inte först kan skaffa ett kluster i närheten av fronten och ni om någon bored juh veta att jag försökte på alla sätt men ni var för duktiga,byar ni adlat har ni haft nära era kluster,prova själv att adla på skitlånga avstånd mot bra spelare.Nu när jag äntligen byggt upp ett kluster och krigade till mig en by igår då ger ni upp.tycker det är skitråkigt.jag spelar för jag tycker det är kul speciellt mot bra motstånd.

Nu får du ju slåss mot ????? igen och även mot några andra:sneaky:

Sen så kommer du att ha mycket närmare denna gång , med dina adels , men glöm inte att deffa dina byar:)

Kämpa väl//Cribba
 

hunter8

Member
Reaktionspoäng
0
vi gick i fällan så enkelt är det,Susa har många bra spelare men alla är inte det. Ex,info9mpe tror jag han heter han skickar adel på mig med spjut svärd och allt han har tillgängligt med 30 sek mellan adlarna,ett tag var jag aktiv och att snipa adel av han var riktigt kul sen blev jag less för fällan vi gått i jag ex hadde nästan 48 timmar med min deff innan den va framme så jag kunde försvara mig (blev lurad innan att vår ledare Kronblom hade läget under kontroll gällande susa så all deff var skitlångt bort)Då börjar plötsligt Cribba som enligt mig måste vara ett riktigt stolpskott skicka med en massa kattapulter och förstör varenda by som jag ändå inte kan försvara sen kommer resten med adel och adlar byar som måste restaureras i evigheter för att kunna fungera,var ligger logiken i det ,jag har då redan lämnat stammen exc pga att jag inte har något förtroende för Kronblom längre,det visar att både susa och exc ,har mycket att lära och kan vara sårbara för ex Ica ,där känner jag inte mycke spelare men ser samtidigt att susa inte enbart består av bra spelare ,men de fick de ni och med sammanslagningen med ???? som har mycket bra spelare och vill då i första hand framhäva Karagara, och Whach som enligt mig måste vara en önskedröm för varje stam att ha som medlemmar,vill även ta upp ett par spelare från min forna stam exc,som kungman Ninjan med några fler tänk er dem i samma stam ett riktigt dreamteam.Till Cribba vill jag bara säga:skit i dina kattapulter nu och ta byarna som är kvar hela och friska du får inte större dick av att slå sönder dem mera för har du inte märkt det så möter ni inget motsdtånd längre för jag hare gett upp nu..eller gör hur du vill men försök att vara smart för ni tar dem juh ändå utan att slå ner farmen till level 10 men byggare bob kanske tycker det är roligt att bygga.&Tinglo dig vill jag ha som ledare för en stam någon gång,gillar dig ....mvh Ida alias Hunter8......lägger nu ner v 14 lycka till ..
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Hej Hunter

Om du kikar på mina byars lägen och läste av tiden på mina inkommande rens så såg du ju själv att jag hade lika lång väg som du hade, fast åt andra hållet. Därför kattas mot dina farmer som jag bygger upp på 1-2 dagar , igen och tid har jag gott om, men under tiden mina adlar vandrar så kan du inte göra ett skit åt de. Du kan deffa men muren är på 0:)

Lycka till på V18, vem vet, vi kanske träffas där också//Cribba
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tråkigt att du slutar Hunter. Du var en bra spelare.

Vi kanske ses på v18
 
Topp