Exc - ??? Stats!

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Exc
Side 2:
Tribes: ???

Timeframe: 27/09/2011 20:27:00till02/10/2011 18:49:43

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 10
Skillnad: 19

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 235,176
Sida 2: 84,532
Skillnad: 150,644

chart

Side 1:
Tribes: Exc
Side 2:
Tribes: ???

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 2
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 119,589
Sida 2: 12,351
Skillnad: 107,238

chart

Side 1:
Tribes: Exc
Side 2:
Tribes: ???

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 1
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62,582
Sida 2: 6,067
Skillnad: 56,515

chart

(Rolig notis ang 24H statsen är att Exc enbart adlat fiendebyar!)


Såg någonstans att någon ville ha en tråd med ren och fin stats från kriget så här kommer den. Jag ska försöka uppdatera varje dag.

Keep it clean boyzz and girlzz!
 

DeletedUser

Guest
Nice, tackar för detta! ;) Va jag som ville se stats på kriget.. ^^

Ska bli spännande att följa detta krig och se om ??? kanske lyckas rycka upp sig lite efter ett av vad jag förstod, överraskande krig. :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Exc
Side 2:
Tribes: ???
Players: Gummitarzan, Dynamit, marshelllaw

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 1
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60,903
Sida 2: 9,419
Skillnad: 51,484

chart
Dagens stats!

Exc fortsätter att tuffa på och bjuder på en rejäl överraskning!
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Jaja.. sägs att konton som lyser gula o röda är de som gör mest motstånd och därmed är svårast att adla av! Eller hur EXC?
 

DeletedUser

Guest
Jaja.. sägs att konton som lyser gula o röda är de som gör mest motstånd och därmed är svårast att adla av! Eller hur EXC?

Men kicka dem då som ni gör med alla andra inaktiva konton, varför skulle vi anfalla konton som är aktiva när det finns lika fina byar av inaktiva spelare?
 

DeletedUser

Guest
Öööö nu är du konstig.....

Men kicka dem då som ni gör med alla andra inaktiva konton, varför skulle vi anfalla konton som är aktiva när det finns lika fina byar av inaktiva spelare?


men du sa ju i en annan tråd att dom gillas ju inte......i denna tråde är du/ni helt fantastiska som lyckas adla dessa konton O_O
hur ska du ha det?
Jag är klar i min uppfattning, stammen ska ha aktiva konton annars har man misslyckats.
Hur resonerar du?
 

DeletedUser

Guest
men du sa ju i en annan tråd att dom gillas ju inte......i denna tråde är du/ni helt fantastiska som lyckas adla dessa konton O_O
hur ska du ha det?
Jag är klar i min uppfattning, stammen ska ha aktiva konton annars har man misslyckats.
Hur resonerar du?

Självklart ska stammen ha aktiva konton, men samtidigt ska ni kunna stå för att ni förlorar byar på inaktiva konton, det gör iallafall vi i Exc. Ni kickar kö-konton/internadlingskonton av någon konstigt anledning, tror ni statsen ser bättre ut då eller?

Tidaholm gick ju grå tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
Jojo...mycket ska man höra...!

Självklart ska stammen ha aktiva konton, men samtidigt ska ni kunna stå för att ni förlorar byar på inaktiva konton, det gör iallafall vi i Exc. Ni kickar kö-konton/internadlingskonton av någon konstigt anledning, tror ni statsen ser bättre ut då eller?

Tidaholm gick ju grå tyvärr.

Du startade detta genom att gråta för 6 byar som Tidaholm tappat...snyft...borde igentligen inte varit med i statsen.
Ryktas att det står 29-10 till Exc, ryktas vidare att de egentligen tagit 6 byar då Tidaholm var gul/röd då kriget började.

Vi kickar alla som är röda....problem med det?....tror inte det är så ovanligt i TW världen.
Inga problem med statsen...vi spelar för att det är kul....inte svårare än så.
Däremot är vi mycket missnöjda med aktiviteten på flera konton, tyvärr.
Det hela blir mer svårspelat då, speciellt när man är i underläge numerärt från start.

Det som irriterar mig mest är nog varför du inte kan nöja dig med det.....vad vill du höra?
Tjaaa ni är ganska bra......men inte direkt så jag grips av en "wohooo" känsla....:D
 

DeletedUser

Guest
Du startade detta genom att gråta för 6 byar som Tidaholm tappat...snyft...borde igentligen inte varit med i statsen.


Vi kickar alla som är röda....problem med det?....tror inte det är så ovanligt i TW världen.
Inga problem med statsen...vi spelar för att det är kul....inte svårare än så.
Däremot är vi mycket missnöjda med aktiviteten på flera konton, tyvärr.
Det hela blir mer svårspelat då, speciellt när man är i underläge numerärt från start.

Det som irriterar mig mest är nog varför du inte kan nöja dig med det.....vad vill du höra?
Tjaaa ni är ganska bra......men inte direkt så jag grips av en "wohooo" känsla....:D

Nu har du missuppfattat, Tidaholm hade förlorat 4 byar och ni hade tagi 6 byar av andra spelare i exc.
Jag vill inte höra någonting, nu krigar vi istället ;)
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Hörrni flickor, sluta tjafsa. Alla byar som adlas av varandra räknas, även om konton är inaktiva.

Bra jobbat Exc.
 

DeletedUser

Guest
Lyssna nu på den otroligt kloka och visa analfabeten!

Alla spelare som var med vid krigsstarten kommer jag räkna med i min stats ;-)

Ska dock bli spännande att se hur ??? svarar närmsta dagarna, går rykten om att de plockat in lite nya spelare på ett par konton:sneaky:

Side 1:
Tribes: Exc
Side 2:
Tribes: ???
Players: marshelllaw, Dynamit, Gummitarzan

Timeframe: 03/10/2011 22:11:00till04/10/2011 17:00:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16,524
Sida 2: 9,349
Skillnad: 7,175

chart

Side 1:
Tribes: Exc
Side 2:
Tribes: ???
Players: marshelllaw, Dynamit, Gummitarzan

Timeframe: 27/09/2011 22:11:00till04/10/2011 17:00:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 41
Sida 2: 13
Skillnad: 28

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 341,075
Sida 2: 112,728
Skillnad: 228,347

chart

Enjoy!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För att vi ska få rättvisa stats har jag nu printat statistiken ingame:

 

DeletedUser

Guest
Direkt ser man ju att Exc inte är speciellt bra på att deffa rätt. Bara för det så är jag inte längre lika imponerad av er!

Fortsätt kämpa ??? så vänder det!
 

DeletedUser

Guest
Direkt ser man ju att Exc inte är speciellt bra på att deffa rätt. Bara för det så är jag inte längre lika imponerad av er!

Fortsätt kämpa ??? så vänder det!

jag skulle säga att deras deffning ser rätt bra ut jag. 500k obf per förlorad by. det är bättre än motståndet.

dock trodde jag att detta krig var slut för länge sen iom att man inte hört nått om det och båda sidor har adlat på annat håll.

Men heja ??? iaf
 

DeletedUser

Guest
jag skulle säga att deras deffning ser rätt bra ut jag. 500k obf per förlorad by. det är bättre än motståndet.

dock trodde jag att detta krig var slut för länge sen iom att man inte hört nått om det och båda sidor har adlat på annat håll.

Men heja ??? iaf

Antal byar spelar väl inte så stor roll?

Det är väl ändå antalet OBA - ??? mot OBF - Exc man får räkna, ??? har gått in i betydligt färre "safehouses" / Uppdeffade byar.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Exc
Side 2:
Tribes: ???

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,177
Sida 2: 0
Skillnad: 7,177

chart

Går rätt trögt nu... Exc är fortfarande i ledning men växer inte alls lika snabbt som förut. Är överraskningsmomentet över eller har man helt enkelt redan tröttnat på att byarna ger motstånd:sneaky:
 
Topp