ettanolla

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Hösten närmar sig, vinden susar genom träden och Mirano haltar fram släpandes på en gammal yxa. Det har blivit dags för Mirano att hänga upp yxan på väggen och lämna TW världen för nya generationer. Som en sista avslutning på en härlig tid i den sjunde världen sätter han sig ner med sin vapenbroder ettanolla för att göra en avslutande intervju.



Vad fick dig att börja spela TW och hur länge har du spelat?
Spelade ett annat onämnbart online spel då jag hörde talas om TW.
Började på v1 men vart bortadlad ganska snart*skrattar*
Startade på v2 som då var relativt ny. Tror det var i Aug 2007 som jag hoppade på v1
1-2månader senare började jag på v2.

Vilka världar har du spelat på?
v1 v2 v3 v5 v7

Vilken av världarna har du trivts bäst på och varför?
Alla världar har haft nått och man har mött intressanta människor på alla. Men ska man välja en så blir det v3. Krig mest hela tiden och det är väl det spelet går ut på då allt kommer omkring:)

Vilka världar är du aktiv på idag?
Endast här på v7 tror inte på att spela flera världar samtidigt.

Kommer du att börja på någon ny TW värld?
Finns planer på att starta på en ny värld när var hur håller jag för mig själv tillsvidare.

Vad har du för roll i AN?
Min roll i AN är väl Inpiskare. Men jag petar i det mesta.

Vad är det som gör dig till en bra spelare?
Bra fråga jag skulle inte kalla mig själv bra. Däremot
har jag alltid spelat med duktiga spelare och starka stammar.
Är det nåt jag är bra så är det att verka i det fördolda.

Vad är enligt dig din sämsta egenskap?
Mitt sätt att uttrycka mig.. Folk missförstår mig lätt och det leder
ofta till strul...*suck*

Har du någon spelare du ser upp till?
Oj det är många det Keyser som en gång i tiden tog sig an mig och lärde mig
spelet. Sen Rolexxx(Lucky64) som jag lärde känna på v3 ,Wervin en liten galning
som startade granne med mig på v3 och snabbt blev min vapenbroder.
Xray eftersom han nog är den som gjort spelandet absolut roligast.
Sen måste jag få nämna JesperC11 en kille som har hjärtat för TW på rätta stället
en som inte är otrevlig och ogin i motgång utan kämpar oavbrutet på. Fler som han

Vad är det bästa med TW?
Alla goda vänner, skratten på forumet Tasken´s länkar *asg*

Vilket har varit ditt mest minnesvärda krig?
Tjekan mot världen på v3 ett underbart krig. "Tjekan forever in my heart"

Tjekan har ju blivit ganska känt i TW kretsar. Ni skapade uttrycket "Att göra en tjekan". Kan du förklara lite vad det innebär och hur det hela gick till?
Att göra en Tjekan. Det är då en stam eller iaf över 80% väljer att simultant avsluta sina konton. Tror ingen någonsin kommer "göra en Tjekan" i den utsträckningen som den på v3 igen.

Vad tror du det var som gjorde att ni höll så stor sammanhållning i Tjekan?
Finns nog bara ett svar på den frågan Xray. Han är en stor inspirations källa och tar fram det mesta och bästa ur oss sina medspelare.

Några avslutande snabbfrågor:

Off eller deff?
Det är omöjligt att spela TW utan att ha tillgång till deff. Din egen eller andras spelar mindre roll så länge den kommer från folk du litar på. Men off är det som gör det roligt att spela.

Diplomati eller kötta?
Båda är ett måste men kötta är ju det bästa:) En till av mina svagheter är väl att jag är impulsiv som få. Så diplomatin får andra sköta.

AN eller Tjekan?
Inom AN finns det en massa skills som inte fanns i Tjekan. Däremot så var det 110% fanatiker i Tjekan nåt som är svårt att uppväga även med en massa skills. Xray skapade en myt kring Tjekan och spelarna i stammen som lever kvar än idag. Vi finns representerade i var och varannan stam, vissa av oss visar öppet att dom är gamla Tjekanister andra inte men det vi har gemensamt är att vi alltid ställer upp för varandra. Så svaret på frågan blir Tjekan.

Mirano tackar för sig och beger sig av ut i höstmörkret. Kommer vi någonsin se honom igen? Only time will tell...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp