Ett tillägg på markering av kartan

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har funderat på en sak nu under en del världar som man spelat på då det kommer till möjligheten att redigera kartan...

Via kartan har man som sagt möjligheten att kunna markera spelare/stammar/byar med färger...

...detta gör man via följande...
vfcb1.jpg


När man då trycker på "Framhäv på kartan" så får man sedan välja färg osv...

Men nu kommer mitt problem till när det gäller byar...
Säg att man har markerat 10/100/1000 byar på kartan som inte har med hela spelare eller stammar att göra utan endast koordinaterna på en by...
Då ser markerade byar ut på följande vis...
Q4XKZ.jpg


Om vi nu säger att jag vill ta bort en by som finns bland dessa...vi tar 100 byar som exempel...så måste jag alltså gå in i gruppen jag gjort för byarna och leta upp byn för att trycka "Ta bort"...

Då till mitt förslag och önskan med hela inlägget...

Skulle man inte kunna lika lätta som att sätta dit en "Framhäv på kartan"-knapp lika lätt kunna sätta dit en "Ta bort"-knapp på samma ställa...asså när man trycker på byn via kartan så skall du där kunna ta bort markeringen...

Inte fullt förklarat kanske men det var det bästa jag kunna få till det just nu...hoppas det är någon som förstår iaf och att det kanske kan vara något att fixa?

För frågor så skriv en kommentar så svarar jag...
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Helt jäkla sjukt...nu fasen vill jag ha en förklaring här ifrån någon i TW-teamet...ett förslag som är ruskigt jäkla bra som underlättar det problem som dyker upp här när man lägger till t.ex 500 byar...det är nu 3 månader sedan detta förslag kom upp ifrån mig...inte ett skit har hänt...men en jäkla knapp som förstör hela spelet är ju fasen helt jäkla sjukt...sur, arg, besviken, omotiverad...kalla det vad ni vill...men där har ni min känsla för det ni idag håller på att förstöra...det har tillkommit mycket jäkla skit som jag personligen tyckt varit på tok över gränsen för att jag ska fortsätta spela...

Men som sagt...någon i TW-teamet kan ju gärna läsa igenom mitt förslag igen och komma med ett ruskigt jäkla bra svar...

Jag trodde fasen att TW-teamet bestod utav gamla spelare som själva har spelat...just nu betyder ni ingenting i mina ögon...ingenting...klart som fasen att ni också kan påverka ändringarna som sker på TW...

Jag lovar att jag talar för ALLA TW-spelare som faktiskt krigar hårt och som söker utmaningarna i krigen hela tiden...varför sätter ni inte bara in ett max-antal för hur många fejk man kan skicka (t.ex 5st)...saken blir ju precis densamma(?)..pissigt jäkla dåligt av HELA TW...

Banna mig eller gör vad ni vill...jag står för vad jag tycker och det är väl det man ska göra?

Ber också om ursäkt om texten är helt obegriplig men man behöver ju inte ens vara bra på spelet för att vinna en värld nu för tiden knappt...pengar talar och det är ju precis det Innogames vill...
 

DeletedUser

Guest
Hej Fymig.

Som jag har förklarat för dig ett flertal gånger på Skype så ligger ditt förslag uppe hos utvecklarna för Tribal Wars. Mer kan jag inte göra från min sida än att skicka upp förslag på hur spelet kan förbättras.

Det är sen upp till mina chefer att bestämma om förslaget skall införas till spelet eller inte. Skulle de bestämma sig för att förslaget skall införas så är det inget som händer på en vecka. För er som spelare så kanske 3 månader låter mycket (de kanske det är också) men man måste tänka på att det finns ca 30 versioner av Tribal Wars över världen. Detta innebär att ett X antal förslag och buggar skickas in varje dag till våra utvecklare därav kanske hälften om inte mer är mer prioriterade att fixas än andra förslag.

För att avsluta mitt inlägg så kan jag berätta att ditt förslag ligger på utvecklingsstadiet och det ser ut som att det kommer att införas till spelet.:)
 
Topp