Ett stort frågetecken.

DeletedUser

Guest
Har läst några trådar o letat som f*n för att finna mitt svar. Förstår inte så mycket av allt slang eller vad man ska kalla det.
Men jag har läst att det finns måna som kan sitta o spela i flera timmar och då är min fråga: HUR? sitter man o bygger en människa i taget eller vadå? Jag ställer bara in allt som ska byggas o det tar 1 minut eller 2 sen loggar ja ut. Om ja ska attackera nån så skickar ja iväg trupper dit (några hundra, är det fel?) och det tar nån timme för att allt ska va klart o då sitter man väl inte o räknar ner sekunderna o bara stirrar in i skärmen?

Jag är nybörjare på det här så det är väl en hel del jag inte förstått och om det är en idiotisk tråd så får ni väl slänga den...

Tacksam för hjälp och förklaring :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Just precis det tar några minuter för dig varje dag med vad(?), en by?

Ta dessa några minutrarna gånger 100(som i hundra byar) så tar det plötsligt några hundra minuter. Det finns även spelare med 1000 byar så några timmar om dagen är ingen omöjlig tidsgräns att spräcka.
 

DeletedUser

Guest
Jag sitter inte så mycket som flera timmar om dagen, ca 1h i snitt. Man gör det man ska, sen drar man. Tar inte alltför lång tid att rekrytera soldater med script, inte heller att skicka attacker (jag skickar inga fejks).
 

DeletedUser

Guest
Det som tar längst tid är att snacka skit med folk genom pm, kasta skit på interna forumet och sedan gå ut o kasta skit på externa :)
 

DeletedUser

Guest
Vad gör man med ett script? va? haha

När det tar 4 timmar för en byggnad att bli klar så är det ju inte så lätt att få en hel by uppbygd på en dag? om varje uppgradering tar 4 timmar så hinner man ju inte med mer än typ 4-5 nivåer på en dag. Och varje byggnad har ju typ 20-30... så.. i dont know..
 

DeletedUser

Guest
Sitter ett antal timmar om dan med TW, trots att jag totalt bara har 250 byar. Diplomati och skitsnack (ibland samma sak :D ) tar extremt mycket tid.
 

thunders

Member